زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ایش

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ
گوشىم قاطى کرده نوشته هام اىن شکلى مىان! مانىتورمونم فک کنم پکىد روشن نمىشه! مدىونىد اگه فک کنىد من بودم! تازه کامنتامم تاىىد نمىشه فقط مىتونم بخونمشون! نقطه هاى نوشته هام مىان?! خداوندا پروردگارا خو من الان چى کنم?!!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

اللهم اشفع موبایلنا زی زی عنا!!!!

پاسخ:
پاسخ:
.ایشالا خوب میشه

پاسخ:
پاسخ:
هنو مریضه...!!!
  • فروش سیم کارت
  • امیدوارم درست شه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">