زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از این شورها

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ق.ظ

به دلیل عوض شدن طرز فکر نویسنده حذف شد!

+هوا هوای کربلا: حاج حسین سیب سرخی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

واقعا
پاسخ:
والا :|
  • مترسک ‌‌
  • خودشون خجالت نمی‌کشن؟ :|
    پاسخ:
    نه دیگه...همه که با هم لخت میشن خجالت نداره :دی
    موقع مولودی خونی که کسی لخت نمیشه؟ :))))))))

    بعدم مراسمایی که فیلم برداری میشه آدم نباید لخت بشه چون فیلم رو بعدا نامحرم می ببینه!


    +امسال با سبک های قدیمی و سینه زنی مسجدی حال میکننیم :)
    نه لخت شدنی، نه هروله ای، نه لطمه ای ...
    پاسخ:
    میشن آقااا من خودم دیدم. بنی فاطمه داشت میخوند یه جا...!
    ولی اون مدل عزاداری قدیمیا بهتر بود... شیک و رسمی خوب نیس!
    همون همه با هم که میریزن وسط داد و بیدا د و اینا خوبه!
  • محمد حسین
  • حسودی نداره که -__-
    پاسخ:
    یه ربع فکر کردم چی جواب بدم... هنوز دارم فکر میکنم :|
  • محمد حسین
  • ادامه بده فکر کردن خوبه :)))
    پاسخ:
    آخه حسادت به چی آخه.... نه به چی آخع؟!!!
  • محمد حسین
  • به عزاداری پرشور آقایان !!!
    پاسخ:
    :دی 
    آره حسودیم میشه...! همینو میخواستی بشنوی؟!
    عجــــــــــــب!



    بالاخره قدیمی و مسجدی(سبکای آروم و سنگین) خوبه یا بزن بزن و بالا پایین پریدن و سرو صورت خونی کردن؟
    شیک و رسمی منظورت چیه؟
    پاسخ:
    نه دیگه سر و صورت خونی کردن رو مجاز نمیدونم
    همونی که اینجا سینه زنی میکنن...همون!
    به عبارتی عزاداری پر شور رو میپسندم
    اصلا جالب نیست این کارشون !
    خب که چی متلا ؟
    پاسخ:
    منم نظر تورو داشتم اتفاقا!
    یکم دیگه یه پست میزارم،  بیا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی