زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اسمشم سید مجیده، نه مشتبا

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

برییییید...برید امشب خندوانه رو ببینید که مهمونش بنی فاطمه س

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • گمـــــــشده :)
  • دارم می بینم
    :))
    پاسخ:
    چقده مظلومه!
    من نمیشناختمش ولی آدم خوبی به نظر میاد :)
    پاسخ:
    آره خوبه :)
    خیلی قشنگ بود
    یاد حرم ..کربلا...نجف افتادم ...دلم تنگ شد!
    پاسخ:
    میگن اینایی که رفتن بیشتر از اونایی که نرفتن دلشون تنگ میشه... کاش منم میرفتم... کاش بطلبه...
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • ایشالا بشه فردا تکرارش رو ببینم
    پاسخ:
    ظهر باید باشه...نمیدونم چه ساعتی :|
    دوس داشتم ببینم متاسفانه نشد 
    پاسخ:
    عب نداره... :)
    دانلودم میتونی کنی برنامشو
  • زینـب خــآنم
  • خیلی خوب بود ، جز اون دست برنامه های خندوانه بود ک بعد عمری بیشترش ُ دیدم ، چون بنی فاطمه بود
    پاسخ:
    عید سیدا بود...ایشونم سید بود دعوتش کرده بودن :)
  • زینـب خــآنم
  • عیــد ســیدا نـــــــیست ، عید همه اس ؛ نمیدونم کی براساس کدوم منبع واهی ای گفته عید سیدا   : /
    پاسخ:
    عیب نداره...مهم اینه که یه پولی گیر ما میاد...! نرو تو بحرش:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی