زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من اونی بودم که عین پنگوئن فلج تو خیابون راه میرفتم

گفتم اعلام کنم شاید دیده باشین...!


+تو روح هرچی کفشه

پامو میزد!


+به خدا دل شکوندن خوب نیست...نیست! 

حدیث داریم: شکستن دل مومن هزار بار از ویران کردن کعبه بدتره... بفهمیم اینو


+من چادر بحرینی میخوام... همونیو هم که توی قم دیدم میخوام!

اسم فروشگاهشم پرنسس بود و توی یه پاساژ نزدیک حرم

سر کردم خیلی خوشگل بود! گفتم من پارچه دارم... ازین مدلم خوشم اومده میدم بدوزن

حالا هر چادر دوزی که میرم و امروز رفتم مدلایی که میدوختن عین اون نبود... میگم بحرینی...اینا میگن همون لبنانیه

اره یکی از اشتباهات بزرگ زندگیم این بود که نخریدمش و اینو امروز هزاران بار مامانم و خودم به خودم گوشزد کردیم!


+عنوان هم یهویی به ذهنم رسید... این بیت توی یکی از بیاموزیمای کتاب فارسی دبیرستانم بود :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • شهریار صامت
  • چادر بحرینی؟ لبنای؟ فرقشون چیه با چادر معمولی و ملی؟ برام سواله..بالاخره ما که تجربه نداریم حد اقل سوادمون بالا بره):
    شاید روز دختر برای خواهر خریدیم...
    پاسخ:
    بحرینی عین عربیه ولی آستین داره و روی سرش یه تیکه ی اضافه میخوره. لبنانی هم یه چیزی توی همون مایه های بحرینیه ولی به نظر من زشت تر :| البته خیلی جاها میگن همونه و خب شاید واقعا همونه :|...چادر معمولی هم که خیلی ساده س... فقط یه تیکه پارچه س... چادر ملی هم عین یه مانتوی گشاده که آستین بلند داره... دانشجویی هم عین معمولیه ولی دو تا سوراخ داره روش که دستاتو از توشون میاری بیرون :|
    چند بود قیمت چادره؟ شیراز پارچه کن کن خوبو (!) فک کنم 130 بود... منم از مدل بحرینی خوشم اومد!
    پاسخ:
    پارچه دارم... سوغات کربلا. نمیدونم یا کن کنه یا ژرژت...
    میخوام وقتی اومدم شیراز ببرم یه جایی بدوزن واسم...
    یکی از بچه ها شیراز واسش دوخته بودن خیلی خوشگل بود... عربی ترکیبی بود :|  یه چیزی بین بحرینی و یه مدل دیگه
    دلا تا کی در این زندان درسته فرزندم :دی
    حالا غصه نخور، ایشالا شیراز عین همون و میدوزی
    منم از این افسوسا زیاد خوردم :/
    پاسخ:
    عه... راس میگیا :)) زندان!!
    عه چادر بحرینی قشنگ من داشتم .
    اما هیچی چادر ساده نمیشه بنظرم هرچند الان مدل چادرم دانشجوییه :|
    پاسخ:
    منم دانشجویی میپوشم :دی
    من از عربیا ازین بالای کلشون خوشم میاد...زبونه داره :|
  • زینـب خــآنم
  • مدلش ُ توی نت سرچ کن ، عکسش ُ ببر نشونشون بده

    احتمالا میتونن بدوزن ، چون خیاطن وارِدن ، این چادرای لبنانی ُ مصری ُ بحرینی هم فقط توی یک سری جزئیات با هم تفاوت دارن ، فک نمیکنم اگ کسی ک شغلشه نتونه بدوزه با نشون دادن عکسش

    پاسخ:
    فکر خوبیه...ولی من همونو میخوامممم!!!
  • مستر نیمــا
  • ببین باز دزفولی بازی در آوردی پشیمون شدی
    پاسخ:
    فکر کردم مامان و بابام وقتی اومدن قم میمونن... و خب گفتم بخرم با حساب اونا! ولی خب اومدن منو بردن و نموندن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی