زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این داستان...کفاشی و کفش تابستونه

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

این داستان... کفاشی و کفش تابستونه

از اونجایی که ما در سفر به سر میبردیم و به همراه خواهران ،دختر عمو و دختر عمه در حال خوش خوشان بودیم و منم دنبال کفش،کفش فروشیا رو دید میزدم... پای راست مبارک توی چاله چوله ی پیاده رو فرو رفت،به حالت 360 درجه توی کفش چرخید و قسمت سمت چپ کفش راست رنجیده خاطر گشت و تاب نیاورد و پاره شد، ظاهرا میدونست دیگه وقتشه و نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار!
فلذا ما از اون سمت خیابون راهمونو به این سمت خیابون ادامه دادیم و در کمال تعجب خدا معجزه کرد و یه کفاشی سر راهمون قرار داد... من هم که سر از پا نمیشناختم دمپایی مردونه ی کفاشی مذکور رو که مدیونید فکر کنید به پام زار میز پوشیدم و لختی منتظر موندم تا طرف دو کوک بزنه به کفشم.
القصه اینکه هر کی ندونه شما که بهتر میدونید من ازونایی نیستم که از رو برم و بیشتر حتی میدونید که عاشق همون کفشم دوباره با پررویی تمام و با اعتماد به نفسی هرچه بالاتر اقدام به پوشیدنشون کردم چرا که اونا خاطره ساز بودن (یاد خوابگاه و بچه هایی که الان فارغ التحصیل شدن و بیرون گردیا و امتحانات و آخر ترم و...) در حالی که فردای اون روز کفش نو خریدم.
گذشت تا اینکه 3 روز پیش وقتی از کلاس بر میگشتم دم خونه باز به همون حالت پام پیچ خورد و از همون ناحیه کفش پاره شد!
در همین راستا اعلام میکنم که حیف اون 4 تومن!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و درست راه بری!
پاسخ:
:|
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وای بابا اون کفش چه گناهی داره آخه..  تو خوشت میاد سر هشتاد سالگی بفرستنت معدن کار بکشن ازت؟؟
    خوب اون کفشه هم عمرشو کرده دیگه ^___^

    باشد که قانع شده باشی :)
    پاسخ:
    خیلی بخوای حساب کنی 5 ماه پوشیدمش :|
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • مهسا تو شوهرت رو ترلیادر میکنی:/
    سرت هوو میاره:|||
    پاسخ:
    غلط کرده...مرتیکه ی کچل!
    دوتومن بیشتر هزینه تعمیر نیست زیاد گرفته نامرد:دی


    پاسخ:
    دو نفر بودن... فکر کنم دستمزد هر دو رو ازم گرفته :/
    شایدم انتقام سختی های زندگی رو گرفته :)))
    پاسخ:
    انتقام سختی های زندگیشو دختر عمه پرداخت کرد :دی
    من کیف پول همرام نبود!
    دل بکن از بدبخت دیگه...خخخ:)))
    پاسخ:
    اینو ازونجا خریده بودم!
  • گمـــــــشده :)
  • تو نستا خوندمش
    :))
    پاسخ:
    :) اینجا باز پخش شد استثناعن :|
    اصن کله موضوع به کنار
    تنها هدفت از این نوشته به خاطره جای درده 4تومن بود.من میدونم که:دی
    ما دزفولیاییم دیگه:))))))))
    پاسخ:
    چیکه وحسو! :))
    این حرف نو پدرهمه رو در آورد اه :|
    با دیدن این کامنت کل پست از یادم رفت اصلا :|
    پاسخ:
    نه به ماهیها دل خواهم بست
    نه به دریا پریانی که سر از آب به در می آرند
    تو هم دل نبند :|
  • زینـب خــآنم
  • من فقط کافیه ی کوچولو کفشم باز بشه ، ینی هیــچ احدی عهده دار نمیشه بده درستش کنن ، میگن ول کنن بابا حوصله داری ، برو یکی دیگ بگیر
    آفتابه خرج لحیم !
    بعضی وقتا اینقـــدم کفشم ُ دوس داشتم ُ سختم بوده ک خدا میدونه ×
    پاسخ:
    این یکیو دوس داشتم... 
    بدموقع پاره شد!
    عزیه مگرا عمرته :)))))
    درست نوشتم؟:دی
    پاسخ:
    آ :)))) کاملا درسه!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • عه خخخخ من فکر کردم میگی از دوران دانشگاه و خوابگاه داریش و مصبشو دراوردی.. 
    پاسخ:
    از اونجا خریدمش ولی اینجا میپوشیدمش...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی