زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دزدی

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

یه سلامی هم بکنیم به اون دزد یا دزدایی که امشب موقع اومدن ما به خونه مارو غافلگیر کردن و ما رو با شیشه های شکسته و خونه ی به هم ریخته و مدارک و اسناد و طلاهای دزدیده شده مواجه کرد...


+سرویسمو دوست داشتم.

+قناری سفیدمونم برده...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۴)

  • گمـــــــشده :)
  • ای وای من
    :|
    پاسخ:
    خدا نگذره ازش!
    اوه مای گاد
    واااییی.....
    :((((
    پاسخ:
    اه...
    عجب :( تجربه سختی هست حتماً :/
    پاسخ:
    دنیا ارزششو نداره...
    بترکه الهی :|
    قناری رو نمیبرد خب :|
    پاسخ:
    تازه با قفسشم نبرده... خودشو با دست گرفته برده...بیچاره قناری
    ترسیده قناری شناسایی‌ش کنه؟؟؟!!!!:\
    وای مدارک همممم؟؟؟؟
    پاسخ:
    بیچاره قناریمون... آزارش به مورچه هم نمیرسید... نکنه کشته باشش؟
    به نظرم خیلی تلخه.یه لحظه حس کردم برا خودم پیش بیاد دیدم خیلی ناراحت کنندس
    روحیت قابل تحسینه:)
    البته من که میدونم ظاهر سازیه!! :-)
    پاسخ:
    ان شالله خیلی زود پیدا شه
    فقط میخوام زود پیدا شن... بقیه ش مهم نیست
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    غصه نخور . دوباره میخری
    پاسخ:
    سلام
    خیلی حیف شد :(
    یا اباالفضل 
    خدا ازش نگذره ( البته اگه توبه کرد و حق الناس ها رو پس داد بگذره خخخخخخ)
    پاسخ:
    کاش پس بده...تو روحش خب!
    قناری رو چرا برد خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    😠😠😠😠😠😡😡
    پاسخ:
    قناری زبون بسته ی کوچولو موچولوی سفید...
    عی وای :|
    پاسخ:
    :/
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ایشالا که پیداشون کنن ... خدا نگذره ازشون
    پاسخ:
    چقدر خونه رو بهم ریخته... کی تمیز کنه این حجم از نامرتبیو؟
  • زینـب خــآنم
  • وااااااااااااااااااایییییییییی چقـــد بد ...
    کاملا حست ُ درک میکنم ، ما هم وقتی من 7 سالم بود دزد اومد خونمون ، نزدیک 1 کیلو طلا ازمون برد
    خییییییییلی حس بدیه ، خیییییییییییلی
    ایشاااااااااااالا همش درد ُ بلا ُ سرطان بشه بخوره مستقیم تو سرشون
    پاسخ:
    نه سرطان خوب نیست :|
    ان شالله پسشون بیاره... یعنی خیلی دلم میخواد پسشون بیاره...
    ای نامرد :|
    دیگه به قناری چرا رحم نکرده؟ :|
    خدا جوابش رو میده...
    پاسخ:
    همش تو فکرشم که الان کجاس!
  • مستر نیمــا
  • آخییییییییییی
    قناریو چرا بردن دیگههه
    پاسخ:
    خیلی سال پیشا عموم یه بز داشت... بزه رو دزدیده بودن... از صدای بع بعش تشخیصش دادن و رفتن دم خونه ی دزده پسش گرفتن!
    گوشامون منتظره شاید صدای قناریمونو بشنویم
    وای :|
    پاسخ:
    هی...
  • بلاگر کبیر ^_^
  • عجبااااا
    خاک تو مغزشون :|
    عه خیلی ناراحت شدم جدی چقدر بد میشه آدم بیاد با این صحنه مواجه بشه..
    پاسخ:
    فکر میکردم نسل اینجور دزدا که شبونه میان تو خونه آدم منقرض شده :/
    الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وإنا إلیه راجعون :)))

    توی ماه رمضان دخل مغازه مون زدن
    هفته قبل گرفتنشون 
    قرار تا یکی دو روز دیگه بریم پولمون ازشون بگیریم و رضایت بدیم 

    ان شاءالله دزدای شما هم گیر بیافتن

    طلا و اسناد رو باید بذارید داخل گاوصندوق 
    اونم خونه ای که به سلامتی سه تا دختر داره
    هر کدوم حداقل یه دست سرویس داشته باشن اندازه ویترین یه طلافروشی طرف به جیب زده!
    پاسخ:
    چه خووووب...پیدا شد؟
     ممنون ولی ما 4 تاییم !
    من میگم درد و بیماری نگیره ولی آدم شه بفهمه اینا حق الناسه بیاد پسشون بده... بعد این صحبت در حالیه که دیگران معتقدن من خیلی رویایی فکر میکنم!
  • عاشق بارون ...
  • چند روز پیش وقتی که ما خونه بودیم، واحد بغلی رو در عرض نیم ساعت دزد زد! وقتی صاحب خونه رسیدن و اومدن دیدن و جیغ و داد کردن رفتیم دیدیم قفل در رو شکسته بودن! خانومه باردار هم بود. ما نیم ساعت قبل رسیده بودیم خونه و در خونشون سالم بود اصلاً متوجه نشدیم تو این نیم ساعت چی شد! :|
    خدا باید یه گوشمالی حسابی به این دزدها بده. -__-
    پاسخ:
    دزدا حرفه ای شدن خواهر
    ما بیشتر در حال بهت به سر میبردیم تا جیغ و داد
    به دستور مامان قرار شد که دیشب به هیچی فکر نکنیم وگرنه سکته میکنیم و نمیتونه جمعمون کنه
    ما هم گرفتیم خوابیدیم
    البته من هر کاری کردم خوابم نبرد... داشتم تک تک به کسایی که مظنونم فکر میکردم
    ای وای من!!! ای وای 
    پاسخ:
    خدا نگذره ازش!
    حالا تو خودتو ناراحت نکن ...
    :(
    ان شاءالله به راه راست هدایت شه و صد برابر بیشتر از اونا بهتون برسه :)
    پاسخ:
    ولی چه دعای خوبی...ممنون !
    چه نامرد :|
    پاسخ:
    خیلی دلم میخواد بدونم کی بوده!
    وای خدای من 😭
    چقدر بد 
    پاسخ:
    اوهوم... خیلی
    عجب دزدای با صفایی
    قناریو دیگه واسه چی بردن؟!؟
    شایدم ترسیدن لوشون بده
    :)))


    خاک توسرشوووووووووون
    پاسخ:
    قناری که سخن گو نمیشه... اینو یکی بگه بهشوووون!
    پارسال همچو روزی تو اومدی وبلاگمو ناراحتیمو خوندی، و صحبت کردنمون با ایمو با مامان بابا تو روز عرفه و اون اتفاقهای وحشتناک
    امروز من اومدمو خبر بد خوندم اینجا، کاش دزده پیدا شه و مالتون برگرده، اگر نه هم که تو حلقش گیر کنه، آمین
    پاسخ:
    آره یادمه...
    به قول مامانم: ضرر به مال برسه، به جون نرسه...
    خدارو شکر سالمن خانواده ت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی