زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مادی نگرای خالص!

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

با کسایی که نمیخوان افکارشونو عوض کنن بحث نکنید... خصوصا کسایی که همه چیو مادی می بینن
اینا درکی از ایثار ندارن... حالا تو خودتو بکش تا بهشون بفهمونی...نمیفهمن اینا... یعنی در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن
چقدرم زیاد شدن این نوع آدما
انتظار انقراضشونو داشتم... در کمال تعجب با رشد چند درصدیشون مواجه شدم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

متاسفانه :)(
پاسخ:
بله
کامنت قبلی رو اصلاح میکنم:|  :
متأسفانه :(
پاسخ:
:|
سربالا، سوت زنان از کنارشون رد شیم مثلا! :دی
پاسخ:
ولی من بیشتر دلم میخواد خفشون کنم!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • چقدم آدمو حرص میدن:|||||
    رشد قارچ گونه دارن:/
    پاسخ:
    اینا از نسل اونایی ان که حتی در برابر پیامبر هم مقاومت کردن!
    واقعا تاسف باره این وضعیت.هر چه زمان بگذره عوض اینکه شعور عمومی رشد کنه متاسفانه کم میشه:/
    تا کی میخوان در برابر فهمیدن مقاومت کنن؟
    پاسخ:
    تا ابد
    نسلشون روز به روز پر بار تر هم میشه متاسفانه :/
  • زینـب خــآنم
  • نه اتفاقا ،با این وضعی ک جامعه داره پیش میره من هی منتظر بیشتر شدنشونم !!!
    پاسخ:
    منم باید همینجوری فکر کنم ظاهرا... منتظر بیشتر شدنشون باشم
    ولی اینو بدون که اقلیت ها همیشه عنصرن... اکثریت عضون... 
  • گمـــــــشده :)
  • :)))
    خط آخرت خیلی جالب بود
    پاسخ:
    حقیقت محضه به واقع!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی