زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

روز پنجم

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

صبح جمعه پاشی بری جمکران دعای ندبه بخونه...همراش بخونی...

+حالا ما این چند روز روسری سرمه ای و مشکی سر میکردیم... یه امروز گل گلی سر کردیم دوستان منتقد فرمودن امروز شهادته روسری گل گلی پوشیدی؟!


تا عصر میتونید التماس کنید دعاتون کنم... میریم حرم

دیروز آقای صفار هرندی رو اوردن...وزیر اخراجی(به قول خودشون) دولت آقای احمدی نژاد و آقای حسن عباسی رو اوردن سخنرانی کردن... خیلی باحال حرف میزدن این حسن!


این روزا...صبحاتا ظهر میریم حوزه!! ظهر تا 12 شب هم میریم همایش اساتید

امروز هم فکر میکنم قراره حاج آقا قرائتی و آقای محسن رضایی بیان سخنرانی کنن


بماند که وقتی میریم توی سالن آنتن گوشیا میپره و درارو قفل میکنن!

اون آقاهه که اطلاعاتی بود چه چیزا که نمیگفت... حیف وقت صحبتش کم بود و خورد به اذان... 

میگفت توی یه جلسه به بچه ها گفتم میخواین یه کاری کنم چند نفر اینجا بمیرن؟ 3 نفر از خواهرا و دونفر از برادرا بدون اطلاعشون ، ازلاعاتشونو از توی گوشیاشون برداشت توی همون سالن برد تحویلشون داد... گفت من ندیدم خدمت شما ولی خواستم بگم اینجوری بر میدارن...حوایتون به چیزتیی که توی گوشیاتون هست باشه

اطلاعات واتس اپ بعد از 3 سال و نیم حافظه ش پاک میشه...حتی اگر از تو گوشیتون پاکشون کنید


این پست هول هولکی شد.بعدا میام اطلاعات بیشتری در اختیارتون میزارم : دی


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

رفتین تو سیاست دیگه ؟

پاسخ:
به نوک میزنیم :دی
  • زینـب خــآنم
  • آقای قرائنی خیییلی دوس داشتنی هستن  : )

    اوووه ! چه خفن !!!  واقعا این کار ُ کرد ؟ ینی مثلا وای فای یا نت خط گوشی اون افراد روشن بود ک از اون طریق تونستن ؟
    اینستا هم همین معضلات ُ داره ؟ ینی این عدم امنیت شامل حال اینستا هم میشه ؟ یا کلا دنیای اندروید ؟
    چون من فقط اینستا رو دارم  : /
    پاسخ:
    امروز جور نشد بیان...فردا میان...
    منم خیلی به ایشون ارادت فراوان دارم!

    کلا شامل دنیای مجازی میشه
    سلام.واسه دوستم و یکی دیگه از دوستام دعا کن.زیااااد.
    اوه یس.من یه عالمه عکس شخصی روگوشیم دارم
    پاسخ:
    سلام
    چشم حتما :)
    سلام

    وااااااای خدای من چه وحشتناک... 

    التماس می کنم دعام کنید :)))

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    باشه حالا که التماس کردی دعات میکنم :دی
    التماس دعا:)
    پاسخ:
    چشم:)
    التماس دعا :)
    پاسخ:
    حتما
    چه قدر هول هولکی بود پستت
    ببین هر وقت خواستی دعا کنی، از من شروع کن :))))
    پاسخ:
    باشه! یک ساعت دیگه واسه نماز مغرب حرمم... به حضرت معصومه میگم شباهنگ سراغتونو میگرفت... 
    من به بچه ها لیست میدم وقتی میخوان دعا کنن... روی مورد خاصی تاکید نداری؟!
    لیستم بدی قبوله حتی!
    لیست؟
    تو لیستت بنویس هفت تیر و سیب کال
    خودش می‌فهمه ینی چی
    پاسخ:
    اولین سلامی که دادم از طرف تو بود... گفتم حضرت معصومه شباهنگ سلام میرسونه! مراد دلشو بهش بده زودی!
    التمااااس دعاااااا:-) 
    پاسخ:
    جمکرانم...دعات کردم :)
    خااااک تو سره اونی که پای منو از حرم عمه برید
    خااااک!


    قرائتی دوست
    خیلی دوست
    با دقت بالا بگوش
    جای منم :)
    پاسخ:
    صداشو ضبط کردم... خواستی بهت میدم
    ولی بینش کلی خندیدیم و حرف زدیم  :|
    التماس دعا ^_^
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی