زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اضغاث احلام

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ق.ظ
دیشب خواب دیدم یه درس دو واحدی حذف کردم
بعد هرچی حساب میکردم میدیدم نمیتونم درسمو 8 ترمه تموم کنم!
من هنوز بعد از حذف اون یه واحد اصطلاحات پزشکی که به زور و اجبار همکلاسیا بر خلاف میلم و مقاومت کردنم منجر به حذفش شدم (که حالا قضیه ش مفصله) هنوز خوابشو میبینم
حالا باز این خوبه... من هنوز خواب کنکور سراسری میبینم... در حالی که الان ترم 5 داره به من خوشامد میگه :|
ولی یه چیزی که باید یادم باشه اینه که هیچوقت قبل یه اتفاق مهم ماهی نخورم!

+عنوان رمز پستای رمز دار یکی از بچه ها بود.
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۰)

من همش کابوس دو چیزو میبینم ، مستاجر خونه ای بودم که اولین خونه دانشجوییم بود و با هم خونه م بودم ، کابوس صابخونه ( اون حاج خانم و حاج اقا ) مرگ اروم منه ... 

و دومیش سقوط ، کلا خوابای من همش پرواز و هواپیماست ، بیشترشم یه مشکلی پیش اومده برا هواپیما بعضیاش منجر میشه به سقوط 

واقعا دیوونه کننده ست 
پاسخ:
صابخونه هاش ترسناک بودن؟
نمیدونم ترسناک بودن یا نه ولی من اخرای اجاره نشینیم تو اون خونه خیلی اذیت شدم گفته بودم درباره ش نگفته بودم ؟! 
پاسخ:
نه...نگفته بودین...خب؟! 
رمز یکی از بچه ها رو لو دادی که!! :)))))
منم هنوز خواب مدرسه و پرسش کلاسی و میبینم :/
پاسخ:
دیگه نمینویسه. خیلی وقته.
وای پرسش کلاسی...وای!
مخصوصا تاریخ و دینی!
مدل این بندگان خدا این بود که کامل مارو چک میکردن رفت امد های منو (البته اون اوایل اجرانشینی من ) چک میکردن 

منم قفل خونه رو عوض نردم کلید مینداختن میمدن میرفتن ، سال اخر من شاگرد میگرفتم درس میدادم اعتراض زیادی داشتن که چرا اینکارو میکنی نباید با کسی رفت امد کنی و ... رنج دوران برده ام :) ... 

البته از لطف هاشون نباید گذشت و فراموش کرد ، وقتی خورد و خاک شیر از پرواز برمیگشتم غذا برام میداد میاوردن پایین و از قبیل لطف ها - حتی نوه ش رو هم قابل دونست پیشنهاد داد برای ازدواج :)) خلاصه من دو سوم موهام اونجا سفید شد اصن 
پاسخ:
ععععع! پس حتما نوه ی پیشنهادیشون وحشتناک بوده که شما هنوز از خاطره ش واهمه دارین! :))
اون بنده خدا که اصن رویت نشد :)) تا در موقعیت قرار نگیرید دود بلند شده از عالم رویای این جانب قابل مشاهده نیستش :دی 
پاسخ:
هی یار کجایی؟! :دی
یعنی جدی خواب درس و کنکور می‌بینی؟؟ باو ولمون کن، شل کن راحت بخواب، ریلکس! والا :))
پاسخ:
چشم :))
مگه آمپوله؟!
خدایی یه 5 دقیقه ای منو مشغول خودش کرد عنوان
پاسخ:
منم به مدت درگیر اسم رمز شده بودم
  • زینـب خــآنم
  • خب این خواب کنکور ُ حفظ کن ، واسه کنکور ارشد لازمت میشه  : دی

    ماهی مگ چیکار میکنه ؟! من اطلاعی نـدارم
    پاسخ:
    ماهی اثرات نامطلوب گوارشی روی من میزاره :|
    لعنت به این جور خوابا اصن :0
    پاسخ:
    اوه شت!
    ما 15ساله تو این خونه هستیم
    هنووووووز تو خوابام اون خونه هستیم
    :/

    3ساله درسم کلا تموم شده
    خردادو دی همش استرس ریزی دارم
    هی میخوام فیلم ببینم بخوابم کتاب بخونم
    با خودم میگم کاراتو بکن بعد
    کدووووم کار؟ دیگه استرس کدوم امتجان اخه پچول!

    اینجور موجوداتی هستیم
    کلا مغزمان در ترافیک قرار گیریده!
    پاسخ:
    کلا به شدت اصرار داری توی گذشته زندگی کنی :|
    من هنوز خواب امتحانات هماهنگ کلاس پنجم ابتدایی رو میبینم! کنکور که دیگه هیچی :|
    پاسخ:
    من فکر کنم شما کوچکتر از منید بعد واسه ما سال پنجم نهایی نبود. چطور شما پنجم نهایی بوده؟!
    من همچنان با بیست و اندی سال سن ،خواب میبینم سرویسه مدرسه اومده دمه در ولی من هنوز آماده نیستم کلی استرسو تند تند آماده میشم اونم هی بوق بوق و هی گاز میده منو میذاره میره:(
    پاسخ:
    وای سرویس مدرسه! من دو سال اول دبیرستان و یک سال پیش دبستانی و تمام دوره ی مهد کودکم که با مامانم میرفتم مدرسه سرویسی بودم!
    ولی خب عوضش 10 سال از مدرسه رو هم سرویسی نبودم :|
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :،/////
    پاسخ:
    :|
    آقا بیخیال من یادم نمیاد خواب دیده باشم :)) تازه همین چند وقت پیشم کنکور دادم
    پاسخ:
    میبینی...منتها الان داغی نمیفهمی!
    من چقد برا این خوشآمد گویی ترم پنج استرس دارم:|
    پاسخ:
    عین آمپوله...چیزی نیس زودی تموم میشه :دی
    اصطلاحات پزشکی ک باید قشنگ باشه:-D  چرا حذفیدیش؟
    پاسخ:
    درس جالب و قشنگیه
    بر میگشت به استادش و زمان امتحانش ... و روزای کلاس و ...البته هیچکدوممونم نخونده بودیم.
    من ک هنوز کنکور ندادم خواب کنکور ندیدم هنوز
    پاسخ:
    تو جزو استثنائاتی :|
    من با اینکه یک سال از تموم شدن خدمتم گذشته هنوز خوابشو میبینم.
    اون اوایل که تموم شده که افتضاح بود باز الان کمتر خوابشو میبینم.
    پاسخ:
    انقدر سخت گذشته؟!
    خیلی سخت گذشت البته بیشتر از نظر روحی
    پاسخ:
    سخت گذشت...ولی گذشت...
    یادش به خیر...
    پاسخ:
    اره واقعا... یادش بخیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی