زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

انار

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ق.ظ

بچه بودیم. بابا یه صندوق انار خریده بود. خواهرم یا هنوز سنش به مدرسه نمیرسید یا نهایتا کلاس اول بود. رفته بود با همون یه صندوق انار نشسته بود دم کوچه و انارارو گذاشته بود واسه فروش. میخواست تنهایی پول انارا رو صاحاب شه. از نون ما زده بود تو کار تجارت.حالا که فکرشو میکنم میبینم حق داشت اگه کسی ازش انار نمیخرید...اناراش گرون بود. دونه ای 1000

+بهدها عاشق آهنگ ناری ناری شد...نمیدونم...شایدم بی دلیل بوده باشه.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • زینـب خــآنم
  • : ))) از همون اول فکر اقتصادیش کار میکرده ، الآن تاجری چیزی نـشده ؟ : دی
    پاسخ:
    باید تاجر میشد... نمیدونم چی شد مهندس شد اشتباهی!
    :))))))
    پاسخ:
    D:
    ادمو یاد این فیلمای خارجی میندازه لیموناد درست میکردن میفروختن :) 
    پاسخ:
    موهیتو درست کردم...جاتون خالی خیلی بدمزه بود!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وای مردم از حنده چقدر بامزه :))))
    الانم دونه ای هزار نیست:)
    پاسخ:
    حالا خیلیم بخواد باشه دونه ای نهایت پونصد!
    کار خفنی کرده بوده :)
    پاسخ:
    خعلی! 
    وااای مااادر لپشو بکش از طرف من :)))))))))
    پاسخ:
    الان ماشالله 20 سالشه :|
    این آهنگ ناری ناری منو یاد دوستم میندازه که وقتی از شوهرش جدا شد باهام خداحافظی هم نکرد و برای همیشه از رشت رفت.................
    پاسخ:
    چه غم انگیز...
    فکر میکردم واسه همه شاده این آهنگ
  • گمـــــــشده :)
  • کارش خدایی خفن بوده ها
    پاسخ:
    :دی آره
    خدایی اپل هم انار رو دونه‌ای هزار نمی‌فروشه، دیگه خیلی گرون می‌گفته :))
    پاسخ:
    اپل سیباش گرونه فقط
    چیه بابا همشونم گاز زده ن که!
    اختلاس گران کوچک
    والا!
    :/
    پاسخ:
    دهانم دوختی :|
    ^_^
    پاسخ:
    :)
    چقده عکسه قشنگه:))
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره
    ما که نرسید دستمون بهش!
    یه سفید و ترششو خوردیم جاش!
    مادر بزرگم موقعی یه آدم مجرد انار میشکونه
    میگن اگه انارش سرخ و رسیده باشه همسر آینده اش خوشگله و اگر سفید باشه و بد مزه همسر آینده اش بد ریخته


    +عکس انار رو دیدم یاد این حرف مامان بزرگم افتادم
    پاسخ:
    سفید و ترش باشه چی؟!
    فکر کنم همسر من کور و کچله و از یه بیماری مزمن رنج میبره :|
    اینا همش خرافاته :))))))))))))))
    پاسخ:
    اره البته خب قیافه مهمه!
    من موندم چطور یه همچون کسی شده همسر من!
    خیلی داغونه بدبخت!
    :))))
    پاسخ:
    D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی