زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کدوممون شوریم؟ من یا آّب؟

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ

آب قم چقد شوره!!!

بعد از چن ساعت تو جاده بودن رسیدیم قم یه آبی به صورتم زدم، آب از رو صورتم رفت تو دهنم (!!!)
شور بود!
اول فک کردم صورتم انقد کثیفه که مزه ی شوری عرقشو احساس کردم!!!


حال بهم زن هم خودتونید :))
  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • محمود بنائی
  • یاد انیمیشن عصر یخبندان افتادم،یک موش بود فکر کنم، وقتی اون ماموت(فیل قدیمی) آب میخورد، ازش میپرسید، مزه آب دماغ نمیده؟ :/ 

    پاسخ:
    خخخخ!
    آره! یادم اومد!
    :))))

    منم یاد کارخانه ی هیولا ها افتادم!
    آقای آب دماغ اسم رئیسشون بود!

    (اینجا جاش بهتره! نه زیر اون شعر :))
  • مهندس بهشت
  • کاش حال بهم زن بود .......بترکی
    مگه نمیدونستی انقد شوره؟
    پاسخ:
    نه عزیزم من که کف دستمو لیس نزده بودم! (بو نکرده بودم؟!)
    آّب قم شوره و گرنه تو ک ماشالا شیرین و خود شیرینی
    پاسخ:
    شما بزرگوارین برادر!
    این هم نظر لطفتونه!


    فک میکنم صورتت کثیف بود
    ؟؟؟؟؟
    خخخخخخ
    :)             ^ _.^
    پاسخ:
    :|
    نخیرم!

    اومدم خونهشده بودم سیاه!
    نه از کثیفی، از آفتاب سوختگی...!
  • اسی بولیده
  • ما 1 بار قم بودیم با آب قم چایی دم کردیم

    مامانم و داداشم چاییشون و شیرین کردن ولی من شکر نریختم

    بعد اونا 1 جرعه از چاییشون و خوردن گفتن چقد شوره مزه زهرمار میده!

    من چاییم و خوردم دیدم شور نیست

    کاشف به عمل اومد از خونه به جای شکر، نمک آوردیم:)))))

    شوریشم افتاد گردن آب قم;)

    پاسخ:
    😂

    من از آب دریاچه ی خزر هم خوردم! خییییلی اون شور بود!
    آب قم کثیفه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی