زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ما 4تا دانشجو!

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ

+علاوه بر منو خواهرم مامان بابا هم امسال دانشجو شدن!

مامان که همون رشته ی خودش اراک قبول شد

بابا هم ارشدشو یه چیز دیگه شرکت کرد وقبول شد شوشتر...


خب اونا کارشون سخت تره!! هم باید درس بدن هم درس بخونن!

4تا دانشجو تو یه خونواده!خیلی حال میده!

حالا اگه من پارسال شوشتر میرفتم امسال من و بابام تو یه دانشگاه درس میخوندیم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

به جمع بیکاران پولدار بپیوندید!

کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 100 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

پاسخ:
تبلیغات!
@@

واقعا عالیه و انرژی بخشه خوش بحالتون
پاسخ:
ار همه مهم تر باحاله!
4 تا دانشجو تو خونه با هم سرو کله بزنیم...!
چه شود؟!؟!  :))
سلامممممم ایول
ادم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
پاسخ:
سلام گلم
  • محمود بنائی
  • هرچی به مامانم گفتم شما هم برو کنکور بده قبول نکرد، حیف.
    اون هلن هم تبلغاته!
    پاسخ:
    هر دفه با یه اسم میاد تبلیغ میکنه!
  • مهندس بهشت
  • اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو چه شود اونوقت همه یه طرفی دارین واس خودتون درس میخونید دی
    پاسخ:
    پخش و پلا شدیم تو کشور!

    بلانسبت هااااااا بلانسبت روم ب دیفالللللل
    یاد کارتون لاک پشت های نینجا افتادم!!!!
    پاسخ:
    :))))
    وا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  خدا خیرتون بده
    عجیب اعصاب دارین شما :)
    پاسخ:
    لابد داریم  :))
    عجیب و جالبه.
    من الان به فکر امتحانات ترم هستم تو خونه تون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی