زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بچه که بودیم همیشه دلمون میخواست توی هر عروسی که میریم عروسو ببینیم... یعنی کلا عروسیو واسه دیدن عروس میرفتیم. حالا یادمه بجز من همبازیا و دوستامم نیتشون از عروسی رفتن همین بود.

بعد حالا سوالی که پیش میاد اینه که: پسرا که میرن عروسی مشتاق دیدن دامادن یا اونا هم قصدشون از عروسی رفتن دیدن عروسه؟!

داماد که چیزی نداره آخه :/


+و اینکه وقتی میگن به افتخار عروس و داماد دست برنید یعنی باید به کجاشون دست بزنیم؟ افتخارشون کجاشونه دقی قن؟


فعلا سوالام همینا بود :| تا درودی دیگر ؛ بدرود.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۰)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

به افتخار ******** **

سانسورش کناااااا :))))

پاسخ:
آقاااا...اینجا خونواده رد میشه :))
D': تا حالا بهش فکر نکرده بودم.
+منظورشون اینه که دست بزنی به دست خودت! و افتخار چی رو دیگه نمیدونم اطلاعات من قد نمیده :دی

پاسخ:
افتخاز عروس و داماد یعنی اون یکی دست خودتون؟! جور در نمیاد آخه! :دی
هدفی والاتر از همون شام خوردن:))
پاسخ:
والا ترین هدف هر ایرانی!
مرغ هم دوست ندارم
یا چلو میکس یا کباب!
فقطم دوغ!
فقط جوج
پاسخ:
همون که گفتم!
میشه خواهش کنم نظر اولو برام بفرستی؟
قسمت خبیث روحم کنجکاوه مگه چی گفته که سانسور کردی:/
من از بچگی جلو در میشستم به دخترایی که به خاطر کفش پاشنه بلند مثل پنگوین فلج راه میرفتن میخندیدم:-/
پاسخ:
مشترک مورد نظر گفته برای شما خوب نیس باید سانسورش کنم 
قسمت خبیث روحت نیازمند مقداری کتکه!
یعنی از بچگی دید میزدی؟! 
  • آبان دخت ...
  • منم بچگیم فقط و فقط به عشق عروسا می رفتم عروسی :))

    + خب به افتخار عروس و داماد دیگه...اینکه پرسیدن نداره...آی ام إ فیلسوف & انیشتین :)))))
    پاسخ:
    بچه بودم از تنها دامادی که خوشم اومد اونی بود که وقتی رسید به عروس باهاش دست داد و روبوسی کرد...
    حالا همشونم همینجوری ان...  اونموقع من فک کنم راهنی بودم... مصنوعی دست نداد...خیلی با احساس دست داد! نه اینکه فقط به خاطر دوربین
    قیافشم یادم نیست ولی خب خوبی داشت اون لحظه!
    الان که فکر میکنم میبینم روح من قسمت خبیث نداره.کلا خبیثه:/
    بفرست دیگه.دل یه مومنو شاد میکنی ثواب داره
    دید نمیزدم.هدف کسب اطلاعات بود
    پاسخ:
    مومن؟! :|
    نمیخوام! این ثوابو نمیخوام :دی
  • فرزانه شین
  • آخ آخ آخ اینکه پسرا با چه هدفی میرن عروسی برای من خیییلی سواله!((((((((:
    آخه خیلی لوس و بی حاله مجلس مردونه!|:
    پاسخ:
    فک کن یه مشت مرد برقصن :/
    چقدر وحشتناک =))
  • سرباز جامانده
  • :-D هدف شام است و دیدن بقیه و بس.پسرام نمیدونم والا.بیا ی بار بریم مردونه ببینیم چ خبره
    پاسخ:
    من کت و شلوار میپوشم پس!
    تیپ اسپرت میزنی یا مجلسی ؟! تا بریم مردونه!
    زیزیگولو جان چیز دیگه ای نبود بهش فکر کنی :|
    پاسخ:
    میبینی یهو چه سوالایی ذهن آدمو درگیر میکنه؟!
  • سرباز جامانده
  • من کت شلوار دوست ندارم.تیپ اسپرت میزنم.^__^ فقط بذا بعد کنکور زبان
    پاسخ:
    پس فردا یعنی! عصر کنکور تجربی، کنکور زبانه
    باشه ...قرارمون یادت نره، دیر نکنی منتظرم!
  • مستر نیمــا
  • پسرا عروسی که میزن عروس و دوماد حکم میز صندلیو براشون داره! این قدر اهمیتشون زیاده یعنی:)))))
    واسه دیدن رفقا و بگو بخند میرن دیگه
    آخه عروس چی داره؟ مثلا بگن خوشگل شده؟ خب اگه خوشگل بوده که هست اگه نیست هم نمیشه!!
    آرایشه وگرنه همون زشتی که بوده هست :دی
    پاسخ:
    عروس همه چی داره!
    اگه خوشگل بوده هست اگر نبوده هم میشه!
    به عینه کسایی دیدم بسیووور زشت که شب عروسیشون فوق العاده شدن بودن!
  • ابراهیم ...
  • من که مثبت هستم ولی فکر کنم اکثر پسرا با نیت های شومی به عروس میروند .
    شوخی کردم ، ما که میریم به رقصیدن کج و معوج بقیه می خندیم و الکی وانمود می کنیم که چه قدر خوب می رقصند و بندگان خدا را تشویق می کنیم که ادامه بدند.
    پاسخ:
    الکی الکی تشویشون میکنید ها؟! عجب!
    مگه پسرا هم بلدن برقصن؟ فقط مشت میکنن بالا سرشون و دستاشونو تکون میدن... یا مثلا کتشونو میگیرن و رقص کت میرن یا عین موتور گازی هی گاز میدن :/
    پسرا میرن برقصن. لباسای جدید ببینن. دماغای عمل شده رفقاشونو ببینن. دیزاین پک و پز دومادو بجورن. پسرا میرن قر بدن اندامشونو بلرزونن کت و شلوار 2016 ببینن و غیره. پسرا که عین دخترا نمیرن خیار پوست بکنن و تو عروسیا سیگار یواشکی بکشن و یکی و پیک عرق سگی نوش کنن به سلامتیه هم. اون افتخار عروس دوماد هم جای خوبی نیست. منکراتیه
    پاسخ:
    واو...چه چیزای زیادی میبینن پسرا که ما خبر نداشتیم!
    عاغااا سیگار و عرق سگی چیه؟ من دلسترم نمیخورم!
    منکراتیه دیگه ها؟!

    این بیزی مایند چه تلاشی میکنه براش بگی چی گفتم :| :)))))))))))))

    ولی خدایی اون مدلی که من گفتم سانسور کن

    و اون طور که تو گفتی خونواده رد میشه خیلی راحت میشه فهمید چی گفتم

    فقط میتونم براش بگم دو تا ستاره آخر این بود

    ":d"

    :))))))))))))

    پاسخ:
    آره راس میگه ...بیا نصفش این :d بود
    بقیشم حدس بزن!

    خودشو کشت بهش نگفتم :/
  • سرباز جامانده
  • :-D دقایقی پیش صدای بوق بوق میومد.گویا عروس میبردن.یادت افتادم.آررره میشه جمعه شب.عروسی دایی دوستمه.بیا بریم اونجا
    پاسخ:
    آقاااااا من منتظرم تو کنکورتو بدی و گرنه من که قر تو کمرم فراااونه!
    حالا چرا آرررره؟ و چرا جمعه شب ؟!
  • آبان دخت ...
  • چ قشنگ بود اون لحظه...آخی :))
    پاسخ:
    خیلی!
    قند تو دل عروسه آب شد!
  • سرباز جامانده
  • خب عاخه جمعه دیگه راحت میشم. خب اون شب میگیرن دیگ.نزدیکترین عروسیه..البته پنجشنبه شب که شد عروسیه.
    پاسخ:
    واااای خوششبحالت...تو از مقربین درگاه الهی هستی فک کنم! خدا خلاصت کرده و جهت شادیت یه عروسی بهت هدیه داده! به فال نیک بگیر!
  • محمد حسین
  • از قضا فردا شب عروسی دعوتیم :))
    پاسخ:
    ععع...خوشبحالتون! قصد شما از عروسی رفتن چیست؟! :دی
  • زینـب خــآنم
  • من ک از همون کوچولویی تا الآن میرم عروسی ُ میام اصـــلا نــمی فهمم عروس لباس ُ آرایش ُ موهاش چجوری بود !!!
    خودم نــمیدونم دقیقا چی ُ نگاه میکنم !
    پاسخ:
    شاید غرق ادا اطوارای مهمونایی! به بار زیر نظرشون بگیر... خیلی میشه ازشون سوژه ساخت!
  • گمـــــــشده :)
  • :)))
    پاسخ:
    :دی
    عروسی مروسی هم نداریم  :/ ته کشیدن...
    چه عرض کنم!
    پاسخ:
    عه! گیله مرد! یاد کناب فارسی دوم دبیرستانم افتادم!
  • آبان دخت ...
  • ای جان :))
    پاسخ:
    :)
  • سرباز جامانده
  • :-D البته منظورم از نزدیکترین عروسی این بود که زودترازاین نمیدونم کجا عروسی هست.وگرنه عروسی دایی دوستم ب من چه؟
    پاسخ:
    چرا هیشکی قصد ازدواج نداره تو خونواده ی ما...عی بابا...!
    فعلا همه افتادن رو مود بچه اوردن...
  • میـم عیـن
  • پسرا میرن برا خنده
    برا دستگاه کردن دیگران 
    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
    پاسخ:
    دستگاه کردن یعنی همون توضیح کامنت بعد؟! 
    یعنی همون خوشگذرونی؟!
    دستگاه یعنی دستمایه کردن...؟ پس دستگاه کردن دیگران یعنی میشه... دستمایه کردن دیگران...یا به عبارتی با دیگران خوشگذروندن!
  • میـم عیـن
  • فی المثل یعنی میرن برا خوش گذروندن
    منظورم این بود
    قدیم بیشتر سر میزدید به ما :(
    پاسخ:
    الانم سر میزنم... منتهی تا الان اگه کامنت نذاشتم خاموش بودم! 
  • میـم عیـن
  • دستگاه کردن یعنی اسم مستعار مسخره کردن!
    یعنی یکی رو بندازیم توی دستگاه!
    دست انداختن
    شوخی کردن
    سر کار گذاشتن 
    توی فرهنگ لغات پسرا این معانی براش ثبت شده :]
    پاسخ:
    نندازین پسر مردمو تو دستگاه... مامانش براش زحمت کشیده اینهمه بزرگش کرده!
  • میـم عیـن
  • در همین لحظه ی تاریخی که بنده در حال توضیح واژه دستگاه بودم در کشور همجوار دوست و برادر ترکیه، کودتای نظامی شد و ارتش تمام مراکز حساس را در دست گرفته است!!!!!
    پاسخ:
    آره متوجه شدم...الان توی خبر خوندم...
    ظاهرا بر ضد اردوغان!
    :))))
    منم همینجوری بودم:-D 

    نمیدونم والا واسا برم فکر کنم نتیجه شو بهت میگم
    پاسخ:
    فکر کن...به نتایج جالبی میرسی !
    تو عروسی خانما میرن لباسای مختلف، آرایشای مختلف، مدل موهای مختلف، رقصای مختلف، زیور آلات مختلف، کفشای مختلف و ببینن
    ولی قسمت مردونه چی هست؟ یه سری مرد که همه کت و شلوار پوشیدن و همه کفشا مثل همه و هیشکی هم رقص بلد نیست :/
    :))))))
    من قدیما واسه عروس و رقص و اینا میرفتم عروسی، ولی جدیدا فقط عاشق شام عروسی ام :دی
    پاسخ:
    بچه بودیم چه اوضاعی داشتیما... الان منم عروسیو به خاطر شامش میرم و بیشتر هم فقط عروسیایی میرم که لااقل دختر خاله ای کسی بیاد... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی