زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جیز

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

آقاااا من الان از بیران اومدم
بابام رسوندم .... راه برگشتو پیاده اومدم
حالا هوام گررررررم...دااااااغ.... جووووششششش
بعد یه کارگره داشت با شیلنگ آب هوا و فضا و گل و گیاه و دیوار و ساختمونا و هرچی دم دستش میرسیدو آبیاری میکرد
ازین بازیای خرکی با آب مثلا
بعد منو دید اومد با شیلنگ منو هم خیس کنه یه چشم غره بهش رفتم... پشیمون شد و از 😜 به😐 تبدیل گشت
منم به راهم ادامه دادم...
ولی بعدش من پشیمون شدم که چرا بهم آب نریخته که بگم جییییز و بخار ازم بلند شه و خیس بشم و خنکم بشه
ولیییییی...
بعدش از پشیمونی خودم پشیمون شدم و خیس شدنمو تحقیر توسط طرف پنداشتم و خلاصه اینکه هم چنان به راهم ادامه دادم تا به حالت نیمه مذاب رسیدم خونه :|


+مسابقه صداهای دلنشین به سر کردگی توکا


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

خیلی کار جالبیه ها :))))))))
پاسخ:
کار توکا رو میگی؟! آره :)
  • سرباز جامانده
  • :-D :-D برو دوش آب سرد بگیر حالت جا بیاد
    پاسخ:
    آی...گفتی...دوش آب سرد =)
  • سرباز جامانده
  • واقعا شما چجوری اونجا بااون گرما دووم میارید؟!! مااینجا میپزیم بااینکه ب اندازه ی اونجا گرم نیست
    پاسخ:
    آداپته شدیم خواهر!
    تو این مسابقه شرکت کردی؟
    پاسخ:
    نه :)
    با وجود این که خیلی دوست داشتم شرکت کنم ولی به دلایلی شرکت نکردم.
  • مستر آکولاد
  • خیلی حال میده آب بازی :))
    پاسخ:
    آب بازی کنار آب رودخونه...اونم آب یییخ یه چیز دیگه س!
    آب دریا گرمه...خوب نیس اصن...
    کارگره چه پررو بوده.
    پاسخ:
    تازه نگام میکرد میخندید! 
    اینجا بارونه :دی
    پاسخ:
    اییین همه تبعیض درسته خدا آخه؟!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وا مرد گنده برا چی باید به آدم آب بپاشه ؟؟
    من هم بودم چشم غره میرفتم :|

    پاسخ:
    کودک درونش بیدار شده بود لنگ ظهر!
  • زینـب خــآنم
  • منم این چند روز همش میگم هوا داغ نـــیست ! آدم ذوب میشه قشنگ  : /
    پاسخ:
    مثلا اینجا میتونی روی آسفالت داغ نیمرو درست کنی :|
    ممنان از لطف و توجه تو دوست خوووب و خوجلم ^_^ =))

    من دسترسی به نتم محدوده واسه همین کمی کمرنگ و نیستم :دی
    پاسخ:
    کاش زودتر میفهمیدم زودتر اطلاع رسانی میکردم...ظاهرا علاقمندای این برنامه زیاد بودن!
    من اگه بودم لبیک میگفتم :))
    پاسخ:
    این دیوونه بود...حالا من میدونم مستقیم آبو تو چش و چالت فرو میکرد جای این که خیس خیسیت کنه :|
    بعد اینکه نوشتی پشیمون شدی از اینکه پشیمون شدی که یارو خیست نکرده واقعا پشیمون شدم که چرا هر روز میام وبلاگتو چک میکنم:/


    پاسخ:
    ولی من میدونم که بعد پشیمون میشی که پشیمون شدی بیای اینجا رو روزی دو صد بار چک کنی =)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی