زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کن کور

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ
یه سلامی هم بکنیم به کنکوریای عزیز! 
جدای از اینکه همه براتون دعا میکنن که کنکور خوبی بدین، که وقتی کنکور دادین فکر میکنید از همه ی عالم بدتر دادین...من براتون آرزو میکنم که خدا بهترینا رو نصیبتون کنه... یه چیزی که میخواید ولی فکر میکنید نمیشه ولی خدا میندازتش توی بغلتون!

روزای کنکور سخت ترین و جالب ترین و پر مشقت ترین ولی عجیب ترین روزای دوران زندگی من بود...

به قول دبیری، "کن کور"...کنکور یعنی کورش کن!

پ.ن: داشتم این کله صبحی به حال بدی که سر جلسه ی کنکور پیدا کردم فکر میکردم... شب قبلش ماهی خورده بودم و ظاهرا سردیم شده بود... از سر جلسه از مراب اجازه گرفتم که برم بیرون و همرام اومد...
حالا هی نیاین بگین ماهم حالمون بد شده و این صوبتا! 
یکی از بدترین خاطراتم همین حال بده سر جلسه ی کنکورم بود....

توصیه ی خیلی جدی: شب قبل از کنکورتون به هیچ عنوان ماهی نخورین!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

اگه بهش اهمیت ندن اون غولی که میگن نیست
پاسخ:
اهمیتشم مهمه خب... که تلاش کنن واسه چیزی که میخوان بهش برسن...
  • کاکتوس آبی
  • قشنگ شبیه کنکوری ها هستم ؟
    خودت یادت میمونه باسم دعا کنی 
    یا یاداوری کنم؟
    پاسخ:
    کنکوربا یادم میمونن
    تو
    المی
    مارکر زرد
    و یه چندتایی دیگه از اهالی اینجا... :)
  • محمد حسین
  • برای من مهم نبود یک ذره ، اگه به عقب برگردم هم باز برام مهم نخواهد بود!!!
    پاسخ:
    و من چقدر روح و روانمو عذاب دادم...
  • سرباز جامانده
  • فرداسسسسسس.عاقا دعاکن به خوبی و خوشی بگذره
    پاسخ:
    ان شاالله... فقط خوش بگذرون این روز آخریو
  • مارکر زرد :)
  • اسمم رو دیدم تو کامنتا :))
    مچکرم
    یکی میگفت من همیشه به جای اینکه به خدا بگم هر چی صلاحه میگم صلاحم رو تو این قرار بده :)) شما هم با همین مضمون دعا کنید لطفا =))

    پاسخ:
    من همیشه میگم خیر و صلاحمو تو این قرار بده و اینو بهم بده! :دی

    دعاهایی که توصیه شد سر جلسه بخونم و خوندم:
    "یا فارس الحجاز ادرکنی"
    و
    "یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اکشف کربی بحق اخیک الحسین"
    سلام خیلی جالب بود کن کور برامون حسابی دعا کنید من ک استرس بند بند وجودما گرفته 
    پاسخ:
    اصفهانی هستی؟!
    چشم حتما :) 
    امروز فقط و فقط خوش بگذرون...
    خوش ک نمیگذره عمرا من پس فردا کنکور دارم بله اصفهان
    پاسخ:
    پس تجربی هستی!
    منم تجربی بودم
    با یه چشم برهم زدن میگذره... به خوت میای میبینی ترم 4 دانشگاهی...
    واقعا هم خیلی زود  میگذره انشالا ک برای همه ی بچه هایی که تلاش کردن خوب تموم بشه
    پاسخ:
    ان شالله
    تا حالاشو که خوندی... نتیجشو بسپار دست خدا... دیگه الان تنها کسی که توی عالم میتونی بهش تکیه کنی خودشه :)
  • زینـب خــآنم
  • منم همیشـــــه ب کنکوریا میگم سال کنکور واقعا هدفمند ترین ُ بهترین سال زندگیه
    بشـرط اینک واقعا با برنامه پیش بری ُ بخونی
    همیشه هم بهشون میگم کنکور واقـــــعا سخـت نـیست اگ بخونی ، راحت میتونی ی دانشگاه عالی قبول بشی
    انشالله هرکسی دقیقا همون چیزی ک صلاح ُ خیرشه قبول بشه  : )
    پاسخ:
    ان شالله
    من همیشه از سولای شیمی حرصم میگرفت...خیلی ترکیبی بودن لا مصبا!
    شب کنکور حدودای 3 شب خوابیدم :/ خوابم نمیبرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی