زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

...traveling

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ
مشهدیم...
دیروز روز زیارتی امام رضا بود و به روایتی شهادتشون...

اونقدری که دوستان مجازی رو دعا کردم دوستای واقعی رو یاد نکردم!
از امام رضاهم بدون استثنا خواستم به همتون همسرای خوب بده فورا!
به پسرا زن خوب...به دخترا شوهر خوب!
همسر آیندتونو فقط از امام رضا خواستم!!!
د برید به جونم دعا کنید با این دعاهام!

دیگه همسر آیندتون هرکی بود بدونید دعای منو انتخاب امام رضا بوده!!
صفحه ی کامنتامو با گوشی باز کردم یکی یکی اسمتونو بردم...


+zizigolu، نایب الزیاره ی دوستان،مشهد مقدس
+هر وخ رسیدم کامنتاتونو جواب میدم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

  • مهندس بهشت
  • قلفون زی زی قلوم بشم من......
    الان خواستی بگی شوهر میخوای از ما مایه گذاشتی ها؟؟؟؟دی

    پاسخ:
    منم قلبونت بلم عجقم :*
    +وااا من واس شما دعا کردم...!!
    خودم هنو بچه م!!

    میخوام پله های ترقی رو طی/تی بکشم!
    میخوااام درررررس بخونم!!
    ممنون از محبتت
    پاسخ:
    حالا شاد باش برو زن بِستون!
    اوه
    عجب دعایی خدا کنه قبول بشه =))
    مرسی بابت دعات خخخخخخ
    پاسخ:
    من که واسه همه دعا کردم...
    ولی فک نمیکنی یکم واست زود باشه ؟!  :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی