زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میگم یه وقت زشت نباشه...

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

من فقط دو قسمت اول شهرزادو تا الان دیدم!

نظرات  (۱۸)

من نیمی از قسمت اولشو دیدم و زشت نبوده تا حالا :دی
پاسخ:
مشخصه که خیلیم خوشت اومده :))
  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • منم کامل دانلود کردم اما هنوز بازش نکردم ...
    پاسخ:
    عید هردومون اومده بودیم خونه و خواهرم تا آون قسمتی که تا اون موقع منتشر شده بود رو داشت...18 قسمت فکر کنم...
    ندیدیمش :/
    حالا منتظریم تابستون شه و امتحانامون تموم شه و شبای ماه رمضون که تا صبح بیداریم بشینیم پای شهرزاد دیدن!
    اصلا ندیدمش !
    پاسخ:
    من و شما همچین فرقی هم نداریم!
    ی وقت زشت نباشه من کلا ندیدم :)
    پاسخ:
    زشته خب! 
    هی من میخوام بگم زشت نیس هی میبینم نمیشه بگم!
    شمام کمر همتو ببند و بشین به شهرزاد دیدن! :))
    از کجا ببینم خب :/
    پاسخ:
    :/ 
    حالا میگن مهر قراره از تلویزیون پخش شه...توی یه سایت خوندم
    منم ندیدم و نخواهم دید:|
     والا
    چیه یهو مد میشه همه فلان فیلم رو ببینن!
    پاسخ:
    قشنگ بوده که دیدن خب :|
    مقاومت نکن بیا با هم ببینیم :|
    تازه فصل اولشم که تموم شده همین چند روز پیش تو برج میلاد جشن گرفتن :/
    سریال دوست داشتنی بود ،به نظرم زشت نیست حتی هیجان انگیز هم میتونه باشه چون الان که ما همه قسمتها رو دیدیم و باید کلی منتظر بمونیم تا فصل دومش ، شما میتونی سر صبر و حوصله ببینی فصل اول رو ، هرچند فکر نمیکنم آخرش رو ندونی چی میشه :))
    پاسخ:
    من از همین الان هم که فیلمو ندیدم میتونم آخرشو حدس بزنم :|
    بس که عکس فرهاد و شهرزادو کنار هم میبینم !
    منم ندیدم و از ندیدن خود دلشادم!!!!
    پاسخ:
    چرا اونوخ؟! ؛))
  • زینـب خــآنم
  • نه نه اصن زشت نــیس
    حالا اگ بخوای شروع کنی بهـتره ، همه قسمتاش اومده ، با خیال راحت ُ بدون انتظار کشیدن میتونی ببینی   ; )
    ولی اگ حوصله گریه کردن نـداری نــبینش  : /
    پاسخ:
    خیلی عجیبه!
    خیلی از دوستای من که به ظاهر آدمای بی احساسی میومدن و هیچوقت جلوی جمع گریه نمیکردن...میدیدم که با دیدن این فیلم هی فرت و فرت اشکشون جاری میشد!
  • عاشق بارون ...
  • منکه وقتی فهمیدم داستانش چیه خوشم نیومد و ندیدم و نمیبینم. -__-
    پاسخ:
    شاید گوینده قشنگ تعریفش نکرده... ولی قشنگه!
    شهرزاد دوسش دارم:)
    من قسمت اخر فصل اولش توی کامپوترمونه وقت نمیکنم ببینمش
    پاسخ:
    لازمه بگم برو ببینش دیگه؟!
    من که هر قسمتو دوبار دیدم:/
    چقدر شماها بی احساسین!
    پاسخ:
    وای مامانم اینا! تو چقدر احساساتی!
  • فاطمه دریایی
  • به نفع ت شد! حالا که همه منتظر فصل دوم ن شما سرِت به فصلِ اول گرمه!
    پاسخ:
    :)
    حس خوبیهههههه.... (انقدر بدم میاد ازین آهنگه! هرجا هم میرم در حال پخشه!)
    منم ندیدم و اصلا هم ناراحت نیستم :))))
    پاسخ:
    انقدر ناراحت نیستین که انگار خوشحال هم هستین!شواهد نشون میده یعنی! اون لبخندهای آخر جزو شواهده!
  • گمـــــــشده :)
  • منم فقط قسمت اولو دیدم. ولی الی مون همه رو برام تعریف کرد.خخخخ
    قسمت اخرشم کامل دیدم
    و قسمت 19.
    :))
    پاسخ:
    28 قسمته!
    تو حیف شدی به نظرم! تعریف چیه! برو ببین بچه!
    خواهر منم عین تو! نصف یه کتابو میخونه...بقیشو حوصله نداره بخونه میاد من براش تعریف کنم!
  • دچــ ــــار
  • تا حالا؟

    یعنی داری ادامه میدی؟
    دعا کن توفیق بشه ما هم شرو کنیم :)
    پاسخ:
    اون دو قسمتو قبل از عید دیدم... تصمیم دارم بعد از امتحانا ادامشو ببینم!
  • خانم والیوم
  • من اصلا هیچی ازش ندیدم:)))))
    نه زشت نیس راحت باش جونوراتو بکش
    پاسخ:
    راس میگی؟ دیگه خیالم راحت باشه؟؟!! برم؟!!
    من همه ى قسمت هاش رو دیدم:)
    مامانم کلى دوسش داشت!
    پیشنهاد میکنم سره حوصله ببینى
    پاسخ:
    بعد از امتحانا! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی