زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خب هدف یه چیز مهمه!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

از تصمیمات جدی آدما جدای از اینکه هراس میکنم...خوشم میاد! از آدمای هدف دار خوشم میاد...هدف چی باشه مهم نیست...مهم اون هدفه س...
مثل آدمای معتقد... که به یه چیزی قلبا و عملا پایبندن و تحت هیچ شرایطی زیر پاش نمیذارن...
چقدر خوبن اینا...نه؟!


+مثالای دیگه ای هم هست؟

  • . زیزیگلو

تصمیم

معتقد

هدف

هدفمند

هراس

نظرات  (۷)

منم از ادمای هدف دار خوشم میاد :)
پاسخ:
دوست داشتنی ان!
خوب که نه! عالین :)
پاسخ:
خی لی عالی!
هدف داشتن تو زندگی خیلی خوبه
اما هدف ِ خوب داشتن خیلی بهتره
پاسخ:
اون که دیگه نوره علی نوره!
ارع خوبن
پاسخ:
:)
به شدت موافقم :)
پاسخ:
:)
  • فاطمه دریایی
  • منو دوس داری؟
    من همیشه یه هدفِ محکم داشتم اونم اذیت کردنِ دیگران بوده :)))
    پاسخ:
    خب فک کنم این هدفمون مشترکه! :))
    منم دوسشون دارم! خودمم دوست دارم بخاطر یکی دو تا عقیده که روش پا نذاشتم و نمی ذارم و اینا...

    + خودشیفته ی خودپسند عوضی ای هستم من!
    پاسخ:
    نه نه...تو خوبی مگی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی