زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هی میگم درست نمره بدید...بیا اینم نتیجه ش!

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ق.ظ

نشسته باشی توی انتشارات و سرت توی کار خودت باشد که صحبتی نظرت را به خودش جلب کند! یکی از پسرها وارد انتشارات شد و از خانومی که مسئول آنجا بود خواهش کرد که اگر میشود یک لحظه لپ تاپش را در اختیارش قرار دهد. فلشش را دراورد و به سیستم زد... خانومه ماجرا را پرسید و او هم اینطور تعریف کرد که: داشتیم با استاد زبان صحبت میکردیم و بحث ازیک فیلمی شد که استاد گفت داریش؟ و من گفتم بله! گفت بزن روی فلش برام بیار! من هم میخواستم یک ویروس قوی بیندازم به جان این فلش که سیستمش داغان شود ولی دلم نیامد...اما چون نمره ام را ترم پیش کم داد ، و اینجا سیستمش پر از ویروس است، آمدم این فلشی را که رویش فیلم هست ویروسی کنم بعد ببرم تحویلش بدهم!


+البته من این درسم را 20 شدم و خداییش استادی بود خیلی منصفانه نمره میداد. و البته من درسم هم خوب بود... ولی یادم هست سر کلاس خیلی لج پسر ها را در میاورد!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

خواستم بگم خجالت داره این موقع شب بیدارین.برین بخوابین :)))))
پاسخ:
دیگ به دیگ میگه ته دیگ!
حقشه همچین استادی والا
پاسخ:
حالا این خوب بود... ولی اونی که به من نمره کم داد...اونم چندتا درس 4 واحدی...باید  به همچین بلایی سرش میاوردن!
من که خودم دلم نمیاد...ولی اگه بقیه همچین کاری میکردن دلم خنک میشد!
درک نمیکنم استادایی رو که با پسرا لج میکنن ://
پاسخ:
درک کردن نمیخواد که! با پسر جماعت باید لج کرد مگر اینکه خلافش ثابت شه!
نچ نچ نچ چه ادمی=)))))
پاسخ:
خعلی آدم چیزی بود...!
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    ازین جوونا همه چی بر میاد!
    +امضا: یه پیرمرد 83 ساله!
    علنا خانوم انتشاراتی رو هم شست گذاشت کنار در کنار بقیه ماجرا:)

    پاسخ:
    خانم انتشاراتی نمیدونست بخنده با بره جلوشو بگیره که دست از این کارش برداره یا بره به استاده خبر بده!
    بعضی استادا حقشونه...ولی یه آنتی ویروس ساده میتونه از پس ویروسای دانشگاهی بربیاد :دی
    پاسخ:
    اتفاقا منم همون لحظه به این نکته فکر کردم! ولی ویروسای اون سیستم باعث شد فلشم و چند روز بعد مموریم و سیمکارتم بسوزه! انقدررر قوی ان یعنی!
    چه پسر باحالی:)
    دوست دارم باهاش آشنا بشم:/
    پاسخ:
    نیات خبیثانه داری؟!
    عجب فکری کرده:))
    پاسخ:
    هوش سیاه! :))
    انتقام دیگه :)))))))
    پاسخ:
    لذتی که در انتقام هست خداییش در عفو نیست!
    آفرین به شما که درس خونی و 20 میگیری :)
    پاسخ:
    دیگه من هی نمیخوام بیستامو به رخ بقیه بکشم و فرو کنم تو چش و چال ملت...نمیذارین که!
  • زینـب خــآنم
  • وااای خدا از دست این پسرا
    خدانــکنه با کسی سر لج بندازن !
    بیچاره اون استادتون !
    پاسخ:
    استادمون ازینا خفن تر! خانومم هستا! ولی خیلی چیزه!
    انتقام ینی :|
    پاسخ:
    یعنی همین دقی قن!
    بعضی استاد رو باید.................. کرد حتی !!!

    والا...
    پاسخ:
    چیکار کرد؟! 
    ها؟!
    دو روزه نمیتونم این جای خالی رو با کلمات مناسب پر کنم!
    والله چی بگم
    پاسخ:
    هیچی نگید...به نظرم همه با هم بریم محو شیم!
    سلام
    چه کار بچه گانه ای... خیلی مسخره بود. استاد هم حتما خل و چل نیست که فلش رو بدون آنتی ویروس بزنه به کامپیوتر یا لب تاب شخصی...
    پاسخ:
    سلام
    این وروساش خیلی قویه! خودمم آنتی ویروس به ذهنم رسید...ولی فک کنم قبلش بررسی کرده ببینه لپتاپ استاد انتی ویروسش فعاله یا غیر فعال شده!
    چه چیز دلخراشی رو شهود کردید شما :)

    یه همچین دانشجوهایی داریم ما!؟؟
    پاسخ:
    ازین دانشجوعا هیچی بعید نیس...
    (یکی منو شطرنجی کنه!)
    +25 ساله نمی تونم به زبون بیارم:))))
    پاسخ:
    اینجا خونواده رد میشه ها...! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی