زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دوران دبیرستان، معلم دینیمون داشت در مورد مرگ و خواب واسمون حرف میزد...مثلا میگفت موقع خواب روح کم کم و تیکه تیکه از بدن خارج میشه...مثلا دیدین یهو دستتون شل میشه و اگه چیزی دستتون باشه میفته؟! اونموفع روح دستتون خارج شده... یا مثلا یهو پلکتون میفته...اون موقع روحش جدا شده ( البته ما دلیل جسمانیش رو هم توی دبیرستان خوندیم که تونوس ماهیچه ای پلک از بین میره. تونوس ماهیچه ای چیست؟! مثلا پلک و گردن و اینا دارای تونوس ماهیچه ای ان، گردن که همیشه به حالت ایستاده س، تارهای ماهیچه ایش یهو همه با هم منقبض نمیشن...کم کم منقبض میشن که یهو گردن خسته نشه و بتونه در حالت ایستاده قرار بگیره...یا مثلا پلک تارای ماهیچه ایش کم کم منقبض میشه تا بتونه همیشه باز نگه داشته بشه... موقع خواب این تونوس ماهیچه ای از بین میره و واسه ی همینه که گردن میفته، یا چشمها بسته میشه. ولی مثلا دست، موقعی که جسمی رو برمیداریم همه ی تار های ماهیچه ایش با هم منقبض میشه واسه ی همین اگه وسیله ای رو بلند کنید یا وزنه بزنید یا هرکاری با دستتون بکنید بالاخره یه کم بعد خسته میشه) داشتم درس میخوندم...شدیدا داره باد میاد...با اینکه درو پنجره ها بسته ن ولی اتاق سرد شده... رفتم زیر پتو در حالی که جزوه دستمه...خوابم گرفت. یکی از بچه ها یهو اومد بیدارم کرد...روحم یهو برگشت به بدنم...بدنم درد میکنه!
میدونم تا حالا تجربشو داشتین ولی یادتون نیس... یهویی برگشتن روح به بدن درد داره! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

مطلب جالبی بود.
پاسخ:
ممنون
  • سرباز جامانده
  • اصن بار علمی ای ک تو نت ب من اضافه میشه تو کتابا نیست.باید اعتراف کنم ماجرای تونوس رو نمیدونستم(البته اینکه رشتم تجربی نیست میتونه یکی از دلایلش باشه)
    پاسخ:
    خب ما اینو توی فصل 8 زیست سال دوم خوندیم!
    چ باحال تونوسD:

    پاسخ:
    اسمش قشنگه! :دی
    اخ! خیلی سخته یهو بیدار شدن ... برای من یه مقدار قلبم تپش میگیره و قفسه سینه ام هم درد میگیره![البته اگه واقعا ناگهانی محسوب بشه]
    پاسخ:
    من با صدا که یهو بیدارم کنن بد به هم میریزه سیستمم! 
    خو عین آدم بیاین آروم تکونم بدین! نعره چرا؟!
    به ارواح خود بگویید، موقع مراجعه ی مجدد به بدن به آرامی قدم بردارند، تا بدن درد نگیریم.
    پاسخ:
    حدیثی از ثریا شیری (ره)!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • :)
    آقا چرا من دردم نیومده تاحالا ؟
    روح من خیلی لطیف ورود میکنه گمونم :دی
    پاسخ:
    :))) آره خیلی!
    الان این پست علمی بود؟!مذهبی بود؟!سرکاری بود؟!

    چی بود بالاخره؟!
    :/
    پاسخ:
    مولتی پست بود!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی