زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بطری دوغ خانواده رو گرفتم دستم، همونی رو که پریشب سفارش دادیم و بچه ها یه نوشابه خانواده ی مشکی سفارش دادن و من یه دوغ خانواده که خوردم ولی چون گازدار بود خوشم نیومد و کلن از اولشم گاز دار نمیخواستم و موندم این آقاهه چه فکری با خودش کرده که واسه دانشجوی تغذیه ی مملکت دوغ گازدار گذاشته!... رفتم سمت سوئیتای دیگه که هرکی خواست یه لیوان دوغ براش بریزم! یه همچین آدم دست و دلبازی ام من!!! توی یکی از سوئیتا سرپرست نشسته بود پیش یکی از بچه ها و بعد از خوردن دوغ پیشنهاد داد که آبدوغ خیارش کن... ولی اینا به آبدوغ خیار یه چیز دیگه میگفتن و مدیونید اگه فک کنید که من اولین بار بود میخوردم! ما ماست خیار خوردیم ولی آبدوغ خیار نه! خلاصه اینکه دوغو برداشتم و اومدم توی سوئیت خودمون و نشستم پای درس و مشقام و بیخیالش شدم! یکم بعد سرپرست اومد با وسایل آبدوغ خیار به همراه دوغ محلی+نان تیری و سبزی خوردن! بعد از اینکه همه ی وسایلشو قاطی پاتی کردیم و خوردیم و نوش جانمون! منم دوغ گاز دار رو اوردم و اینچنین بود که دوغ به پایان رسید ولی کلاغه به خونه ش نرسید! دست و جیغ و هورااا!


+دلم تنگه...

نظرات  (۵)

زندگی خوابگاهی هم شیرینیای خودشو داره.
واقعا آبدوع خیار نخورده بودید قبلا؟
ما فردا آبدوغ خیار داریم:دی.
پاسخ:
نه!
خوشبحالتون! ما هم داشتیم تموم شد! :دی
  • زینـب خــآنم
  • آب دوغ خیار خوشمــزه و ب قول خاله ام اصــولی !! با همه مخلفات ، از ی چلوکباب بیشتر ب آدم میچسبه
    پاسخ:
    ما مخلفاتش در حد نون و نعنا بود... با اندکی فلفل!
    دوغ باعث دلتنگی میشه از من گفتن بود :)))
    والا...
    پاسخ:
    :| خدایا خودت راه راست رو به سمت بندگانت کج کن... نمیدونم من عجیب غریبم یا اینا :/  
    شنیده بودم خواب آوره ولی غم آور به جون ننه ی چوپان دروغگو اولین باره میشنوم :|
    ابدوغ خیار دوس ندارم اما ماست خیار چرا، خوشمزه س
    نوش جان:)
    پاسخ:
    والا ما هم تو شهر خودمون ماست خیار میخوریم...در جریانی که؟! ؛)
    خدایی در گوشم بگو واسه چیزایی که دوست داری هم اینقدر دست و دلبازی؟!:دی
    پاسخ:
    آره! 
    من خیلی وقتا بچه ها رو به هر بهونه ی الکی میبرم و واسشون رولت کاکائویی میخرم! خودشونم میبرم میگم انتخاب کنید! 
    آدم خسیسی نیستم...ولخرج هم نیستم... ولی دلم میخواد توی خیلی از موقعیتای پیش رو دوستامو خوشحال کنم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی