زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دیشب هم سومیشو کشتم

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

اومده میگه: سلام جیغ جیغو...باز چی شده؟!
میگم هیچی! یه جیرجیرک اومد پرید روی کتابام، بعد روی تختم، بعد کنار گوشیم،الانم رفت زیر تختم...
تق تق تق (صدای زدن دمپاییم روی جیرجیرکه!)
حالام کشتمش...کاری داری؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

  • سرباز جامانده
  • دخترم جیغ نزن.متین و سنگین باش ^___^ حشره هارم نکش.همین جیرجیرک اون دنیا شکایتتو میکنه
    پاسخ:
    آخه تو اتاق خودم در حالی که یه جیر جیرک داره جلوم بالا پایین میپره متین و سنگین بودن چه معنایی داره؟! :/
    ای قاتل!!
    پاسخ:
    نگو که تو نمیکشی!
    احتمالا عکسش تا لحظاتی دیگر روی اینستا باشه!
    پاسخ:
    با گوشی دوستم ازش عکس گرفتیم...دوستمم الان خوابگاه نیست! رفته خونه! اینستا رو فعلا مدتیه رها کردم... 
    من که میگیرم میندازمشون بیرون
    ولی خوب اگر بتونم:دی
    پاسخ:
    یه بار بچه بودم یه سوسکو با شاخکاش گرفتم...ولی ازون موقع تا به حال فقط میکشم!
  • گمـــــــشده :)
  • والا خوب جرات داری..من یه سوسک نیمه جون دیدم که به پشت افتاده بود. گفتم بی خیال. بزا خودش می میره. اخرش بعد نصف روز زجر کشیدن نیدونم کی لهش کرد!!
    پاسخ:
    :/ گناه داشت بدبخت... از دور یه دمپایی پرت میکردی سمتش میکشتیش خو!
    احسنت بر شجاعت شما !!!
    پاسخ:
    ممنونم!!!
    با نظر آسی بولیده موافقم :دی 
    پاسخ:
    جوابشم تکرار کنم؟! یا دیگه واضحه؟!! 
  • فاطمه دریایی
  • یکی از بزرگ ترین فانتزی هام همیشه اینه که زیر سقف آسمون رو یکی از این تختا که آویزون می شه به درخت شبیه تابه (!) بخوابم وسط یه باغ، بوی گل و گیاه شب بو زیر دماغم باشه و صدای آب بیاد و باد خنک موهامو تکون بده بعد پس زمینه ی متن هم صدای جیرجیرک بیاد!
    دوست عزیز تو الان فانتزی منو ناقص کردییییییییییییییییییییی!!!! :|
    پاسخ:
    جیر جیرک ها را باید کشت...جور دیگر باید زیست!
    انقدر خوشم میاد پشه بند دورت باشه بعد پشه ها نتونن بهت دسترسی داشته باشن و فقط بتونن زل بزنن و تو هم به ریششون بخندی...!!
    نه لازم نیست واضحه  (-_-) 
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر ... بیخود فسفر نسوزونم!!
    :)))) افرین
    پاسخ:
    من متعلق به همتونم... :))
    جنایت، وحشت، ظلم...
    پاسخ:
    هرکی ندونه فکر میکنه صحنه ی خونین درگیری بوده امشب اینجا :|
  • بلاگر کبیر ^_^
  • میازار جیرجیرکی که بالا پایین میپرد
    که جان دارد و جان شیرین خوش است :)
    پاسخ:
    سعدی اگه اینو میخوند از شاعری لفت میداد!
    قاتل بالفطره:|
    پاسخ:
    منتظر کامنتت بودم :))) از دیشب تا حالا!
    دختر شجاع !!!
    :)))))))))))

    پاسخ:
    بعله!
    دیگه هروقت میام کامنت میزارم"جدید چی کشتی" :|

    خجالت بکش. بین حشرات خوابگاه مشهوری به خفاش شب:|
    داعش بن لادن عبدالمالک ریگی هیتلر:|
    پاسخ:
    :)))  یعنی من این پستا رو فقط به عشق تو میزارم!
  • نیلوفر قاسمی
  • خوبه حالا میکُشی
    من جیغ و فرار و ترجیح میدم :)
    اگه ملخ ببینم چ بسا سکته هم بکنم :دی
    پاسخ:
    من فقط ملخ رو با دست میگیرم... و بعد رهاش میکنم!
    ولی بقیه رو میکشم! 
    اما به پروانه ها کاری ندارم:)
    The killer
    پاسخ:
    کیلر کلمه ی خیلی خفن تری از قاتله!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • سعدی و فردوسی جفتشون البته چون اصل شعر واسه جناب فردوسیه که حضرت شیخ هم یه جا بهش اشاره کرده :)
    پاسخ:
    دقیقا همینه که تو بهش اشاره کردی....جناب سعدی از قول فردوسی گفته...حالا هرچی! مهم نیته!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی