زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

براتون متاسفم آقای دکتر!

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

دیشب به خاطر یه مسئله ای و یه حرفی فشارم افتاد و بچه ها دورم جمع شدن و با آب شکر (آب قند نه هاا) ازم پذیرایی شد... یه لحظه همه دورم جمع شده بودن حس گردم عروسم :|  و به خاطر سردرد و سرگیجه ی شدیدی که داشتم امروز نتونستم برم دانشگاه و بچه ها هم رفتن امتحانو لغو کردن و به استاد گفتن که نیومدم و استاد هم حالمو پرسیده بود و این حرفا! و دم بچه هامون گرم...زنگ میزدن حالمو میپرسیدن هرساعت... منم تا 12 ظهر خواب بودم...از بیحالی! یه نفرو هم فرستادن پیشم ببینه حالم چطوره و بعد بهشون زنگ بزنه... دستگاه فشار دانشگاه بود وگرنه دیشب میخواستن فشارمو بگیرن، و مقاومت من هم نتیجه داد در برابر "پاشو آماده شو ببریمت بیمارستان".

این پایگاه سلامت هم البته کلی انرژیمو گرفت...اولین تجربه ی درمانی بود که داشتیم و خیلیا رو ویزیت کردیم! از بچه های دانشگاه! و توصیه های رژیمی و تغذیه ای دادیم و BMIمحاسبه کردیم. و کلا خیلی باحال بود... ژست گرفتنامون تو حلقم! 

فقط اینکه خیلی نامردن! دو روز تمام وقت من کار کردم...امروز که حالم بد بود و دانشگاه نرفتم با مدیر گروهمون همگی عکس دست جمعی انداخته بودن ... با روپوشای سفید. هی عکساشونو میبینم هی حرص میخورم هی بهم میخندن!

+لطفا اگر نمیتونید از خودتون دفاع کنید و کاراتونو توجیه کنید و نمیتونید کارای اشتباهتونو گردن کسی بندازین و مقصر اول و آخرش خودتونید لااقل بقیه رو خراب نکنید و نسبت دروغ ندین...

با شما هستم آقای فلانی...مسئول محترم! آقای معاون!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

الان که خوبین ان شاء الله ؟
همیشه سلامت باشید :)

پاسخ:
الان خوبم. الحمدلله.. با زور شیرینی و آب قند زنده ام!
کوزه گر و کوزه شیکسته:)))
پاسخ:
عاره والا!
الان با من که نبودی؟...بخدا من خانمم...دکتر هم نیستم اصلا:))
منم فشارم می افته همش....معده م ترش میکنه و بالا میارم...فشار عصبیه.....سر کسی هم نق نمیزنم و کسی رو نگزان نمیکنم

پاسخ:
من عصبانی که بشم از کوره در میرم و تند و تند و پشت سر هم حرف میزنم...از پشت صحنه اشاره میکنن که جای اینکه ازت حساب ببریم از یکریییز حرف زدنت خندمون میگیره :/

چرا چرا با خودت بودم!!
بادمجون دزفولی شنیدم آفت نداره :دی 

خخخخخ 

والا... 
پاسخ:
من هلو ام! بادمجون چی چیه؟! :))
  • سرباز جامانده
  • بخاطر کار زیاده.ی چند روز چیز شیرین بخور.فامیلیتم ی بار گفتی استاادت بهت میگه دختر امام حسین بخاطر فامیلیت تو کامنتای پست قبلم گفتی فامیلیت دو قسمتیه
    پاسخ:
    پستارو خوب میخونیااا! آورین!! :))
    چه دوستان خوبی دارید:)
    پاسخ:
    :)
  • زینـب خــآنم
  • رشته ات چیه ؟
    و سال چندمی ؟
    پاسخ:
    سال دوم...ترم4 تغذیه
    عخی
    روپوش سفید دوست داری؟!
    تا تو باشی کار امروز را به فردا نیندازی
    هر وقت روپوش سفید داشتی و استادی دم دست زارت بعکس
    بیخیال بقیه که نیستن
    یهو دیدی دنیا تموم شد
    تو عکس نداشته باشی چی؟!؟!؟؟!

    :)))))

    شادزی ملیض^__^
    پاسخ:
    آره! اونا دسته جمعی انداختن نامردا!!! دسته جمعی...! این همه جمعیت از کجا بیارم؟!
    وگرنه من کلا تو روزای عادی فرت و فرت عکس میگیرم...البته نه از خودم...از محیط پیرامونم!
    چی شده زی زی خوبی الان؟ 
    میزدی تو دهن معاون اره مسئولا اینجورین میندازن گردن پایین تر از خودشون-_- 
    تو چرا از خودت دفاع نکردی؟
    پاسخ:
    خوبم ممنون...
    امروز رفته بودم پیشش برگشته میگه من و همکارام! از کارات خوشمون نمیاد! بعدم میگه من آدم رکی ام!
    همکاراش هم منظورش خودش بود و اونی که یادش رفته بود بعد از دوهفته نامه ای رو که ما نوشتیم به ایشون تحویل بده و دو هفته فکر و برنامه ریزی و آمادگی ما رو بهم ریخت!

    +خیلی فرق هست بین رک بودن و بی ادب بودن!
    خدا لعنت کند کسی که زی زی گلو را اذیت کند!
    هزاااااااااااااااار بار لعنتش کنه
    پاسخ:
    موندم ایشون چجوری معاون شده...
  • سرباز جامانده
  • ^___^ بلی یه همچین آدمی هستم حالا کدومش درست بود؟؟
    پاسخ:
    :) اولیه...!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • الان خوبی ؟؟

    پاسخ:
    خوبم :) مرسی 
    الان یعنی بعد اینکه درست تموم شد شغلت میشه وزن کردن مردم؟!!
    خو خودمون میریم رو ترازو دیگه:/
    پاسخ:
    ما دقیق تر وزن میکنیم!
    راستی الان دیدم همه احوال پزسی کردن من یادم رفته!!
    حالت خوبه؟
    :|
    پاسخ:
    ممنون...آره الان خوبم! چند روز گذشته...!
    سلام زی زی جون
    امیدوارم حالت بهتر باشه.
    اصلا بابت عکس غصه نخور، عکس دسته جمعی تون رو بفرست، یه عکس از خودت هم تو همون نور (یعنی اگه تو محوطه است، یا ساختمون و ساعتش نزدیک به هم باشه که خیلی درگیر نور نشم.) بنداز، چنان می ذارمت تو عکس که خودت هم باورت بشه و یادت نیاد کی این عکس رو دسته جمعی با اون افراد انداختی. هر کی رو هم دوست نداشتی، بگو از عکس حذف می کنمش. :دی

    پیشنهاد خیلی جدی بود، بنده دوره فتوشاپ هم گذروندم. بعله!
    پاسخ:
    بح...سلاممم
    اتفاقا خودم استاد فتوشاپم! 
    فقط عکسا دستم نیست... وگرنه همین به ذهنم رسیده بود...!
    + شما همه چی تمومی بانو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی