زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

معلم ای طلوع جاودانی...

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

امسال و پارسال، سالایی بود که به مامان و بابام هم روز دانشجو رو تبریک گفتم و هم روز معلم رو...!
امسال و پارسال، سالهایی بود که واسه تبریک هیچ مراسمی از روز پدر و مادر گرفته تا تولد هر دوشون تا روز دانشجو و معلم پیششون نبودم... و تلفنی چه فایده؟!
خدایا همه ی مامان و باباهارو حفظ کن واسه اولادشون... و اونایی رو هم که از دنیا رفتن بیامرز و روحشون رو قرین رحمت کن...
اولین معلمای زندگی هر آدمی پدر و مادرشن... میتونید به پدر و مادراتون تبریک بگین... و کافیه بدونیم اونان که از همون اول معلم زندگیمون بودن...
دیدم توی گروه دوستای دبیرستانم دارن به دوستای فرهنگی تبریک میگن... منم گفتم اول مامان و بابام! زنگ زدم و کلی تبریک! بععععد رفتم به دوستم تبریک گفتم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

خدا حفظشون کنه.
پاسخ:
ممنونم...همه ی پدر و مادر ها رو انشاالله...
  • زینـب خــآنم
  • آفــرین ، نکته خوبی رو گفتی ، ممــنون
     ایشالا واسه سال بعد یادم بمونه ازشون روز معلم هم تشکر کنم  : )
    پاسخ:
    یادت بمونه :)
    خدا پدر و مادرتون رو سالم و سلامت نگه دارن ان شاء الله
    روزشونم مبارک

    خیلی باحاله بابا مامان آدم معلم باشن؟
    پاسخ:
    خیلی ممنونم...همچنین...
    آره خیلی باحاله... مخصوصا امتحانایی که با هم دارن! کلاسای ضمن خدمتشون... ماجراهایی دانش آموزاشون... نامه ها و حرفا و هدیه خایی که دانش آموزاشون بهشون میدن از همه چی جالب تره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی