زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

فامیلی!

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

رفتیم رای بدیم... حاج آقا از روی شناسنامم فامیلیمو میخونه میگه این فامیلیته؟ میگم بله...میگه درسته؟ میگم بله...میگه مطمئنی؟! :||| میگم بله! خب تو شناسنامم نوشته!!

رفتم با دوستم دکتر... اون مریض بود ولی دفترچه منو دادیم دکتر...دفترچه همراش نبود... پذیرش برگشته میگه فامیلیت درسته؟ میگم بله! میگه برعکسه...میگم نه اونا برعکسن! میگه حالا درسته یا برعکسه...میگم فامیلیه من درسته ولی اون چیزی که مد نظر شماس برعکسه!

رفتیم اعتکاف...آقاهه فامیلیمو برعکس خوند...درستشو بهش گفتم... اومد کارتمو تحویل بده باز برعکس خوندش...باز گفتم که برعکس خوندین و بازم درستشو بهش گفتم! گفت عه ببخشید!

استاد هر جلسه فامیلی منو برعکس میگفت... این همه جلسه رفتم سر کلاس هی منو برعکس خوند...یه جلسه نرفتم...فامیلیمو درست خونده بود و من نبودم! گفت حالا که درست خوندیم فامیلیشو نیومده!

رفتم دم مغازه ...کارتمو دادم و این آقای مغازه دار فامیلیه هممونو بلده به خاطر کارتای عابر بانکمون و جالب اینجاس که رمز کارتامونم بلده :|  هربار میرم هی فامیلیمو بر عکس میگه و میگه عه ببخشید و بعد درستش میکنه...!

فامیلی به این قشنگی! منم روش حسسساسسس!! درست بگین خب...ای بابا! تازه مواردش زیاد بود... به تعریف همین چندتا بسنده کردم!


+ترم 2 فارسی عمومی داشتیم... وقتی سر کلاس استاد فامیلیمو خوند گفت فامیلیت درسته! و اونی که مثل فامیلیه توعه و برعکسه از لحاظ دستوری اشتباهه...و اونی که این فامیلی رو گذاشته و انتخابش کرده از لحاظ قواعد دستور زبان سرش میشده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۰)

همممم... ینی چی میتونه باشه فامیلیت (آیکون تفکر عمیق)
پاسخ:
:) 
  • زینـب خــآنم
  • : ))))
    یکی از بچه های دبیرستان ما هم همیـــــــشهـ فامیلیش ُ اشتباه میخوندن معلما ، جوری شده بود ک دیگ همیشـهـ اکثر جمع با هم درستش ُ میگفتیم  : دی
    رمز کارت من ُ بابامم دیگ همه عالم بلد بودن ک دیگ با اصـــــــرار گفتم بابا عوض کنین خــب ، دیگ فقط خواجه حافظ شیراز رمزتون ُ نداره  : /
    پاسخ:
    جالب اینجاس که رمز کارت منم همون رمز کارت بابامه ... و حتی رمز دوم کارتمم عین رمز دوم کارت بابامه! رمز کارت بچه ها تاریخ تولدشونه و وقتی میریم دم مغازه ... این آقای مغازه دار تاریخ تولد بچه ها رو حفظ کرده و میزنه جای رمز کارتشون... و جالب اینجاس که رمز کارت من تاریخ تولد بابا بزرگمه! 
    منم یه مدت ذهنم درگیر برعکس بودن فامیلیت بود :)))) 

    والا... 
    پاسخ:
    فامیلی خودتون برعکسه! :))
    والا به خدا حق دارن
    به قرآن حق دارن
    به جان خودم حق دارن :)))))
    پاسخ:
    من اومدم توجیهت کنم...چرا توجیح نشدی؟! عه! :))
    فامیلیت واقعا قشنگه
    از لحاظ دستوری هم درسته :)
    کلا کارت درسته

    پاسخ:
    خودم میدونم!
  • بلاگر کبیر ^_^
  • ما هم یه مشکلات مشابهی با فامیلی در مورد شوهرم داریم..
    برا همین بجای این که من خانم با فامیلی اون بشم اکثر اوقات ایشون آقا با فامیلی من میشه..  :))

    پاسخ:
    :))) تو کی ازدواج کردی؟!!!
  • خانم الفــــ
  • اقاااا من میخوام فامیلیتو بدونم خب :/
    پاسخ:
    :) 
  • سرباز جامانده
  • عاقا فامیلیت چیه مگه؟
    پاسخ:
    :)
    سلام 
    حالا مگه فامیلیتون چیه؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    :))
    مثلا چی بوده که اینقدر اشتباه میشه؟! :)))
    مثلا فامیلی منو بخوان برعکس بگن باید بگن" یدارم" ! تلفظش هم خیلی سخته :)))
    پاسخ:
    :)
    نه در این حد بر عکس نه! اول  آخرشو برعکس میگن!
    من فامیلیم یه کلمه ایه...از این جهت مشکلی نیست...ولی فامیلی نسبتا عجیبی دارم که هر جا میرم و فامیلیمو میگم باید چند بار تکرار کنم تا متوجه بشن،همه هم با شک و تردید میخوننش به خاطر همین عجیب بودن!
    پشت تلفن گفتنشم که داستانیه برای خودش(((:
    پاسخ:
    یه کلمه ای؟! مگه میشه؟! مگه داریم؟!!
    الان اصلا برام مهم نیست اونی که فامیلیتو گذاشته زبان سرش می شده، اونی که فامیلی مردم رو گذاشته سرش نمی شده!
    فقط مهم اینه که یعنی خدا وکیلی فامیلیت چیه که هم برعکسش هست هم غیر برعکسش که فامیلی تو باشه:|
    پاسخ:
    قسمت اول و دومشو جابه جا میگن...نه اینکه برعکس بشه ها!
    فامیلی من درسته.....مشکلی ندارم....
    مشتتاق بدم ببینم این فامیلی چیه که این همه ادمو درگیرد کرد:))
    پاسخ:
    :)) والا اونا اشتباه میگن وگرنه خیلی صریحه و اصن من موندم چجوری اینجوری میگن...واقعا که هاااا+!
    فامیلیت پلیز :|
    پاسخ:
    D:
    فامیلیتو میگی عایا
    پاسخ:
    :))
    سلام...
    یعنی الان دیگه با این همه طول و تفضیل، آخرش باید می گفتی فامیلیت چیه دیگه... :)
    مردم، سطح سواد فارسی شون پایینه، تو حرص نخور... من اینقدرسر این کم سوادی حرص خوردم که... بماند. :|

    مهم اینه که خودت دوستش داشته باشی که داری. بوس
    پاسخ:
    سلام
    خب قشنگه! :)
    الان من نمیدونم فامیلیت چیه خیلی طفلکی ام :دی
    پاسخ:
    آخی...طفلکی!
    فامیلیتون لبخند؟!
    برعکسش میشه دنخبل
    خو این که اصلاً نمیشه تلفظ کرد!!
    پاسخ:
    :)))) دنخبل!! مهسا دنخبل هستم! :دی
    مهم حرف استاد ادبیاته!! ;)
    پاسخ:
    :)
    مردم ارشد ادبیاتن... فقط همکارای خودشونو قبول دارن! ؛)
    برعکس فامیلیتون چیه ؟! :)))
    اونی که از نظر زبان فارسی غلطه!
    پاسخ:
    زرنگی؟! 
    +میشه عکس کامل پروفایل بیانتونو واسم بفرستین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی