زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نقاشی

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

روزای کنکور موقع درس خوندن کلی کاغذ کنارم بود با یه تابلو

بضی وقتا که خسته میشدم یه چیزایی میکشیدم!



کلیک


  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • مهندس بهشت
  • کلا درس خوندنی به همه کار آدم میرسید الا درس دی
    پاسخ:
    آره واقعنم !
    :))
    چه قشنگ :)
    پاسخ:
    لطف دارین:)
    دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
    در انحصار قطره های اشک نبینم
    دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
    دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
    همیشه از حرارت عشق گرم باشد
    من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
    برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
    که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
    من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    هیچی بهتر از دعای یه دوست نیست...
  • مهندس بهشت
  • کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نتم خراب بود :(
    فکر کنم خودتی
    پاسخ:
    D:

    آورین به این طرح ((:
    پاسخ:
    ما اینیم دیه!
    دس کم گرفتی شاعر؟!  :))
    برا شبکه پویا نفرستادیش (((: 
    پاسخ:
    نه!!!
    ولی فکر خوبیه :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی