زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

معظلی به نام تیم مورد علاقه!

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

هیچوقت نشد بفهمم کدوم وری ام و دلم با کدومه... بچه که بودم ...ابتدایی... دوستام میگفتن استقلالی یا پیروزی؟ و من به این فکر میکردم که از رنگ آبی بیشتر خوشم میاد یا رنگ قرمز! و گاهی فک میکردم استقلال قرمزه و پرسپولیس آبی! دوستی داشتم، هم اسم خودم بود و از اول ابتدایی تا الان که دانشجوام با هم در ارتباطیم،استقلالی به تمام معنا ... و از همون دوران ابتدایی فوتبالی بود!

+امروز من بازی رو ندیدم...یعنی هیچوقت نشد بشینم و یه دربی رو کامل ببینم و هی در جای جای بازی و لحظات مختلفش هیجانات متفاوت از خودم بروز بدم و با یه نفر پایه همراهی کنم! با اینکه اصلا فوتبالی نیستم ولی دلم یه تجربه ی اینچنینی میخواد! :)))

+ امروز که پرسپولیس برد حس کردم من به این تیم علاقه دارم و چقدرم از رنگ قرمز خوشم میاد!
من یه پرسپولیسی ام!
+فرصت طلب هم خودتونید :دی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

:)))
امروز بازیو از دست دادی تو عمرم دربی به این قشنگی ندیده بودم:-) 
پاسخ:
عع..جدی؟!
توی اتوبوس بودم! 
  • سرباز جامانده
  • من از فوتبال سردر نمیارم.و از چیزی که سردر نیارم خوشم نمیاد
    پاسخ:
    که چی 22 تا بازیکن دنبال یه توپ؟ اونم 90 دقیقه؟!
    با اینکه اهل فوتبال نیستم ولی دل من هم یه تجربه ایچنینی رو نیاز داره :))
    پاسخ:
    پسر غیر فوتبالی پدیده ی عجیبیه!
  • زینـب خــآنم
  • منم سرم در نــمیاد اصن ، فقط میدونم خودم رنگ قرمز ُ دوس دارم و رنگ آبی اصــلا !
    نگران نــباش ، ازدواج کنی ب احتمال زیاد این شرایط ُ هم تجربهـ میکنی  ; )
    پاسخ:
    حالا بعضی آبیا هم از بعضی قرمزا خوشرنگ ترن...ولی قرمز پرسپولیس از آبی استقلال قشنگ تره! ؛)
    ای ای ای
    بچه زرنگو ببیییییییییییییییییییین



    شادزی
    پاسخ:
    :)) کاربه که از دستمون برمیاد! چیکار کنیم دیگه!

    یه ضرب المثل هست میگه:

     دختری که پرسپولیسی باشه رو باید سر تا پاشو طلا گرفت
    پاسخ:
    در مورد دخترای استقلالی یا پسرای استقلال و پرسپولیس چیزی نگفته؟!
    منم امروز بازی رو ندیدم متاسفانه حالا شانس من هر وقت من قصد میکنم ببینم یا مساوی میشه یا پرسپولیس نسبت به!!!
    پاسخ:
    وای آررره! منم هر موقع میومدم ببینم مساوی بود!!
    تحت تاثیر قرار گرفتم
    پاسخ:
    =))
    نچ باز این حرف زد
    پاسخ:
    :|
  • سرباز جامانده
  • نه با خودش مشکل ندارم.میگم نمیفهمم توش چی به چیه واسه همین دوست ندارم ببینمش
    پاسخ:
    شاید چون قوانینشو نمیدونی! 
    حالا مثلا من خیلی میدونم!
    من فقط گل زدنو میدونم که اگه از اون خط سفیده توی دروازه رد شه گل محسوب میشه
    من طرفدار هر تیمیم که ببره :))))
    پاسخ:
    منم منم :))))
    سلام
    واقعا که فرصت طلبی خخخخ
    راستی اگه تبادل لینک می کنی با اسم مجله آفتاب و آدرس www.aftabmag.ir لینکم کن و تو نظراتم بگو تا لینکت کنم.
    پاسخ:
    سلام
    لینک ندارم :)
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • ولی جسارتن پرسپولیس فقط تو ایران تیم محسوب میشه :)) در سطح آسیا هم حتا حسابش نمیکنن :)) شما بهتره برای شروع از آبی شروع کنید! :))
    پاسخ:
    حالا از کشوری شروع میکنیم تا برسیم به بین المللی! ؛)
    خوشحالم که پرسپولیسی هستی ولی بحث بحث رنگ نیست بحث عشبق به تیمه :دی
    پاسخ:
    شما درون را بنگرید و حال را، ما برون را بنگریم و قال را! ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی