زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خطر مرگ حتمی ست!

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ق.ظ

مامان زنگ زده و خیلی با آب و تاب تعریف میکند که امشب امواج مغناطیسی متشعشع شده از یک جایی می آیند به سمت زمین و مارا خواهند بلعید و احتمال مرگ و اینا هم هست! (یه همچین چیزی تقریبا!) میگویم مامان! این پیامه هر هفته داره واسه من میاد! دیر به دست شما رسیده! الکیه بابا!

 بعد از آن طرف گوشی صدای همکارانش می آید که دارند در موردش بحث میکنند بعد هم میگوید: هم تو گروه نوشتن هم استاد امروز سر کلاس یه چیزایی گفت! و اصرار دارد که تا 5 دقیقه ی دیگر که میشود12/30 نصف شب، گوشی ام را خاموش کنم که تا ساعت 3 امواج من را نبلعند.

بعد در برابر مقاومت من اذعان میدارد: به خواهرت زنگ زدم ... الان به تو، بعدم میخوام به بابات زنگ بزنم... !


+کمال هم نشین خیلی اثر داره! و اینکه چراااا با روحیات مردم بازی میکنید و یه خبر کذب رو تهش مینویسین امشب خبر 20:30 اعلام کرده و مادر منو نگران میکنید که زنگ بزنه شهرای مختلف و من و بابام و خواهرمو از خطر مرگ حتمی نجات بده؟! نکنید این کارو! حق الناسه... مامانم نمیذاره از صراط رد شید...از ما گفتن!

  • . زیزیگلو