زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دونت گت می آپست!

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۹ ق.ظ

با هیچ ساعت رومیزی ای سر سازگاری ندارم... نمیزارن بخوابم./فکر کنم/.. 

خوابم میاد... حجم این همه فکری که از توان من خارجه نمیذاره خوابم ببره...

ساعت هم شده قوز بالا قوز!


+چجوری این قدیمیا با صدای تیک تیک ساعت میخوابیدن؟!... الله اعلم

+بعد از مدتهاااا پست موقت نداشتن...دارم به مرحله ی ما قبل تاریخه کلی پست موقت داشتن میپیوندم و به جرگه ی اونموقع هام درمیام..

فکر کردم حالم خوبه! پست موقت ها خبر میدهند از سر درون!


"اگر خواستید روزی خودتان بشوید دکتر خودتان...بروید ببینید تعداد پست های موقتتان را...از ما گفتن."

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • زینـب خــآنم
  • آخ آخ ، مامان منم همین جوریم ، ساعت اتاق منم باطریش ُ برداشتن  : |  هیچی دیگ خواب موندن ما تقصیر امثال شماهاس  : دی
    پاسخ:
    حالا من اگه ساعت توی اتاق بغلی باشه میتونم صداشو تحمل کنم دیگه به نظرم :) ... شایدم ساعت تو عربده کشان تیک میزنه! ؛))
    تایتل حضرت عالی از پهنا تو حلقم:© سه ساعت دارم خودم میکشم ببینم چی نوشتی.. عین ادم بنویس خو چیه دونت گت می:////

     از بس سرت تو اون گوشیه خوابت نمیبرهD:
    پاسخ:
    یعنی "رو اعصابم راه نرو"! :))
    نه برعکس؛ از بس خوابم نمیبره سرم توی گوشیه :/
    پست های با رمز "فقط برای خودم "هم ....
    پاسخ:
    بلی بلی صد البته !
    لورازپام
    اگزازپام
    دیازپام
    اگه جواب نداد بیا پیش دکتر بدمست، دواش پیش منه!
    پاسخ:
    ازینا میخوری دیگه همش میخوابی!
    اعتیاد آور نباشه به وخ؟! خواب آورا اینجوری ان چون!
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • همان بهتر که کمتر بخوابید :)
    پاسخ:
    اینو میدونستین که بیخوابی سریع تر از بی غذایی آدمو میکشه؟!
    18 ساعت نخوابیدم معادل خوردن چند لبوان آبجوئه!!
  • امیرحسین احمدی‌نیا
  • خب اگرم خیلی دلتون میخواد که بخوابید بهتره یک ساعت قبل خواب کلن گوشی رو بذارید کنار، دوش آب ولرم و شیرهم خیلی کمک میکنه. من شبایی که صبحش باید خیلی زود بیدار شم که اغلب شبامم هست :)) با همین ترفند میخوابم، بدون قرص. بعدش اگر 18 ساعت نخوابیدن معادل چند لبوان آبجوئه پس ما به صورت مستمر داریم بشکه بشکه آبجو میریم بالا و بی خبریم :|
    پاسخ:
    من هی میام بخوابمااا ولی از بیخوابی میرم سراغ گوشی :/
    دوش آبگرم که خودش وقت گیره! 
    اون لیوان شیر بهتره ...البته اگه باز آدم نخواد تا صب تشک لحاف پهن کنه توی گلاب به رو و اینا!
    متاسفانه ملت دارن روزانه بی اطلاع آبجو مصرف میکنن ولی خودشون خبر ندارن!
  • حامد قنبریان
  • برید رو اعصابتون کار کنید این جور چیزا همش مربوط به اعصابه 

    *** البته من دکتر نیستم :))
    پاسخ:
    اگه شما پسرین چرا عکس پروفایلتون دخترونه س؟! 
    +یه دوستی دارم اسمش پویاس...ولی دختره :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی