زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تغییراتی از نوع 95یی

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ق.ظ

از سه شنبه تغییر شروع شد...

اولش رفتم سراغ کانتکت های گوشی ام و زدم دانه دانه چندتایی را مارک کردم و در نهایت 31 کانتکت پاک شدند! وقتش بود دیگر...

مدتها قبل کلی از فالورها و فالوعینگ های اینستا و خصوصا آنهایی که ناشناس بودند و اکثرا آقایان را آنفالو کردم... 

پریروز تلگرام را پاک کردم ولی احتمالش هست این یکی را برگردم چون استاد مطلب میفرستد ...ولی تا جایی که میتوانم مقاومت میکنم

اینستا و هنگ اوت را هم امشب زدم و ساین اوت شدم به عبارتی.

وسوسه شدم امشب بزنم وبلاگ را هم بفرستم آن دنیا... خیلی جلوی خودم را گرفتم که کار دست خودم ندهم و بعدا نخواهم هی پشیمان بشوم...!

خلاصه اینکه گاهی یک تغییر کلی و ناگهانی لازم است... مثل همین تصمیم هایی که پریروز گرفتم و نوشتم... که یادم باشد.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۲)

  • خانم الفــــ
  • :) ان شاءالله در تصمیم هایِ خوبت مصمم باشی 
    پاسخ:
    وبلاگی رو امروز دیدم به اسم "آقای الف"... یاد شما افتادم
    عه :/
    وبلاگ و دیگه حق نداری پاک کنی :(
    پاسخ:
    نمیدونم... احتمالا اینکارو نکنم :)
    وبلاگ واقعا حیفه حذفش کنی.به این حسا زیاد توجه نکن
    ولی اینستا رو اگه واقعا نمیخای دوباره برگردی حذف کن.ساین اوت فایده نداره.تجربه کردم من.بعد دو روز برمیگردی
    پاسخ:
    آره
    اونا هم آره... ولی یه مدت تصمیم گرفتم اینستا نرم و دوماه روی تصمیمم موندم...بعد از دوماه نصب کردم و باز یکی دو روز بعد حذفش کردم تا 3 ماه!
    اگه خیلی مصمم باشم میتونم.
  • خانم الفــــ
  • مگه جای دیگه یاد ما بیوفتی :(
    :)
    اونروز یه شماره ناآشنا افتاده بود روی گوشیم،اولین فکری که کردم گفتم نکنه شما بودی :)
    پاسخ:
    الان یه تک بزنم شماره م بیفته؟!
    :)
  • خانم الفــــ
  • تجربه بهم ثایت کرده بهتر از حذف کردن، اینه که آدم کارهای جدیدی برای خودش شروع کنه که بیشتر ذهنش رو بگیره..اونا کم کم از ذهنش حذف میشن،حتی دیگه نیازشون هم حس نمیشه،بعد با خیال راحت و برای همیشه پاک میشن.
    پاسخ:
    دقیقا با این حرفتون موافقم... البته وقتی هدم سراغشون نمیره که با کسی اونجا کار نداشته باشه... یعنی اونجاها کاری نداشته باشه
  • خانم الفــــ
  • بله.درسته...بعضی جاها که لازمه باشی،اگه حذف کنی دقیقا شبیه وقتی میشه که نباید باشی ولی هستی!! (چه جمله بندی داغونی)

    پاسخ:
    باورت میشه که فهمیدم که چی گفتی؟! :)
  • خانم الفــــ
  • :)))) احسنت به هوشت :)
    خداروشکر که تونستم بفهمونم منظورم رو:)
    پاسخ:
    خیلی وقتا اینجوری میشم چون!
    میخوای حالتو بهتر کنی با از بین بردن صورت مسئله... ولی عوضش حالتو بدتر میکنی و این یه کشش میشه واسه خودت به سمت اون چیزه مورد نظر و در نهایت نصبش!
  • خانم الفــــ
  • درسته

    کلاً باید نیاز رو از بین برد.


    پاسخ:
    آی گفتی...نیاز منشا تمام بدبختیاس خداییش...
  • سرباز جامانده
  • چندماه پیش 110-120 تا کانتکت داشتم.همه رو بجز30 تا پاکیدم.اینا کسایی ان که روزانه حرف ممکنه بزنم باهاشون. به همین سیر ادامه بده
    پاسخ:
    خیلی کار خوبی کردی...
    ولی خب شماره ی خیلیا نیاز میشه. دانشگام که تموم شه خیلیای دیگه هم پاک میشن
  • ماهی سیاه کوچولو
  • تغییر کلا خوبه :)
    پاسخ:
    تغییرای خوب آره...مثل تغییر دکوراسیون خونه
    ولی اینایی که من گفتم از سر ناچاریه :(
    یه چنتا از دوستام تو خوابگاه هم یادم میاد همچین کاری کردن (البته برای چندمین بار) فقط اینو گفتم بهشون که خود شکن آینه شکستن خطاست...
    اینکه ما هنوز بلد نیستیم درست استفاده کنیم دلیل نمیشه به کل بزنیم نابودش کنیم...
    شاید مشکل همه مون (مخصوصا خودم اول) اینه که تغییرات رو از خودمون شروع نمیکنیم... :)
    ولی هر اقدام و عملی خودش از هیچ اقدام و عملی بهتره اونم توی سال اقدام و عمل ... :))))
    پاسخ:
    من واسه هزارمین باااار...
    راس میگی بلد نیستیم :(
    ولی سعی میکنم رو قولام بمونم...لااقلش تا یه مدت زیادی...
    من خودم یه وقتایی از این کارا کردم . 50 درصد بعدش از کارم راضی بودم  ؛ 50 درصد رو پشیمون شدم یا لازمم شده ((: .
    پاسخ:
    حالا ممکنه چنننند سال به یه چیزی احتیاج نداشته باشیااا...تا نابودش میکنی نیاز میشه!!
    دیدی تورو خدا؟! :))
    بشین تا نزدمت :/
    پاسخ:
    میشینم :|
    دعبام نکن :|
    حذف نکن دختر 
    خیلی زود تر از اون چیزی که فکرشو میکنی پشیمون میشی
    پاسخ:
    میدونم...آیکون افسوس اظهار ندامت و اینا
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام
    تبادل نظرات بین شما و خانم الف بهتر از خود پست بود شاید.
    نظر شخصی من اینه که تغییر شاید باعث حذف کردن بشه ولی حذف کردن چیزی رو تغییر نمیده.
    شاید این جمله بی ربط نباشه که صرفه جویی کم مصرف کردن نیست درست مصرف کردنه
    موفق و پیروز باشید
    پاسخ:
    سلام
    برم بخونم نظراتمونو ببینم چیا نوشتیم!
    حذف کردن از سرگرمیات کم میکنه ولی از دغدغه هات نه.
    منم اینستا و تلگرام و واتس رو پاک کردم:)

    ولی وبلاگم خونه ام محسوب میشه عمرا..
    پاسخ:
    من با وبلاگم زندگی میکنم... جزئی از وجودم شده!
    فک کنم چقدرررر دردناکه اگه بخوای یه تیکه از وجودتو نابود کنی...
    پس کاش همیشه عید بود:)
    پاسخ:
    عاقاااا نه!!! من ناراحتم مثلا الان :))
  • زینـب خــآنم
  • منم همه جا رو پاک کردم ، مثلا یکی از اانت های یاهوم ، و الآن یکمکی پشیمونم  - _ -
    ولی وب ُ پاک نمیکنم ، آدم گاهی باید خالی بشه از حرفای زیادیه توی سرش ...
    پاسخ:
    مگه میشه اکانت یاهو رو هم پاک کرد؟!
    همه ی دار و ندار من همین وبه و یه واتس اپ روی یه خط دیگه که چند نفری بیشتر اون شماره رو ندارن...
    وبلاگ ؟ نه لطفا:(... 
    پاسخ:
    :(
    باشه...
    :)
  • زینـب خــآنم
  • آره میشـهــ ، منم نــمیدونستم ، همینجوری دستی زدم ُ سرچ کردم ُ دیدم بعله میشه ، اونم جوری ک دیگ هیچوقت برنـگرده  : دی
    پاسخ:
    عجیبا غریبا به واقع!
    به حق چیزای ندیده!!
    سلام بعد از مدت ها(:
    البته خاموش می خوندمت این مدت...
    کار خوبی کردی(: خوبه آدم گاهی اکانت ها و کانتکت هاشو بررسی کنه ببینه باید بمونن یا نه!
    پاسخ:
    سلام!
    منم خاموش میخوندمت :))

    اوهوم...موافقم!
    من با این مه بیشتر تو اینستام تا وبلاگ
    اما وبلاگمو بیشتر دوس دارم..
    اصن همه شون یه طرف بلاگ یه طرف...این جا احساس راحتی بیشتری دارم:)
    کاش اینجارو پاک نکنی:)
    پاسخ:
    من یه مدت وابسته و به عبارتی معتاد اینستا شده بودم و اونجا پست میزاشتم... زیاد پست میذاشتم...آخرای تابستون...
    ولی حذف کردم و به وبم باز پیوستم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی