زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

برق تهران!!!!

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

الان نتایج آزادو هم واسه خواهرم نگا کردیم...

برق تهران قبول شده!!!!


وای چقد جیغ کشیدیم!!

دختر داییم پشت تلفن بود، کر شد!


+سر دوراهیه که بره برق سراسری مشهد یا بره برق آزاد تهران!

+منم علوم تغذیه شیراز!


خلاصه من دیگه دامپزشکی رو بوسیدم گذاشتم کنارو انصراف دادم و وارد

 رشته ی تغذیه شدم!

باشد که رستگار شوم  :))


+اومدین سال بعد دیدین یه چیز دیگه درومدم تعجب نکنید!

ز گهواره تا گور دانش بجوی!!


عین این خنگا پاشدم صفحه ی کارشناسی ارشدو باز کردم

 هی مشخصاتمو وارد میکنم اون بیچاره هم پدرش درومد بس که بگه داوطلب مورد نظر یافتنشد!!

دیگه اشکم داشت درمیومد،بغض کرده بودم ناجور!

صحنه های پشت کنکور موندتم عین یه فیلم از جلوم رد شد...!

خواهرم نگا کردمیگه عِ!!این که ارشده!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

وقتی داشتم پروفایلت رو می خوندم دیدم وای ...عجب شخصیتی ....
پاسخ:
چرا؟!

چشه شخصیتم؟!  :))
مبارکه جیگر انشاءالله شیرینی فارغ التحصیلی ات;)
پاسخ:
ایشالا 
مرس عخشم...بوس جیگر!!  ؛))
ز گهواره تا گور بی خیال :))))))))))))))))

برق مشهد هم پولی نیست و هم پیش امام رضا !!! 

البته کلا به نظر من دخترا نباید برن دانشگاه باید زود شوهرشون داد ((((: 

والا... 
پاسخ:
عِــــــــــــــــ شوهرو کجای دلم بذارم!!
+شما خیلی عهد بوقی و بابابزرگی فکر میکنید جناب شاعر!!
(آیکون زبان درازی بیش از حد!)
  • محمود بنائی
  • مبارکه انشاله.
    در مورد خواهرتون اگه با دانشگاه آزاد و هزینه ی زیاد، کرایه خونه و مصائب کلانشهر تهران مشکلی ندارید، آزاد تهران! دانشگاه خوبیه!
    ولی اگه فردوسی مشهد باشه، سراسری، دانشگاه خوب و تراز اولیه، حتی بعضی از اساتیدش طراح سوالات ارشد برق هستن! 
    البته امیدوارم قبل از همه ی اینها خوب فکراشون کرده باشن و دلیل اینکه برق انتخاب میکنن، صرفا این نباشه که رشته خوبیه و همه رتبه اول ها باید برن برق! از چیه برق خوششون میاد، تا حالا یک کیت الکترونیکی بستن؟ تا حالا یک فازمتر دست گرفتن؟ میدونن مخابرات به چه کار میاد؟ اصلا علاقه ای دارن؟ حاضرن کارآموزی توی یک شرکت کار برقی انجام بدن؟ 
    عذر میخوام که زیاد طولانی شد ولی چون خودم برق خوندم و قبل از رفتن دانشگاه هیچکس نبود که این حرفها را بهم بزنه و الان به اینا رسیدم، به شما میگم!
    چون الان میبینم که خیلی از بچه هایی که به فرض دارن میخونن برای دندانپزشکی اصلا نمیتونن به دندان های یک نفر دست بزنن! یا اونی که میخواد عمران بخونه، نمیدونه فرق سنگ با آجر چیه!
    در مورد رشته تغذیه، اطلاعی ندارم، امیدوارم با دید باز این رشته را انتخاب کنید. شیراز هم شهر منه و چون عاشقشم، نمیتونم بگم خوبه یا بده :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    خودش بیشتر دوس داره مشهدو بره...
    در مورد برق از خیلیا پرسید...از بچه های خونواده گرفته تا یکی از استادای دانشگاه شریف!
    کامنتتونو واسش خوندم....نمیدونست کیت الکترونیکی ینی چی!!

    همه جای ایران مث اینکه سَرای شماس!!
    تهران
    جهرم 
    بندرعباس
    شیراز
    آباده
    مازندران  :)))
    ...
    این داستان ادامه دارد!!
    به به ب سلامتی ایشالا موفق بشید
    میگم تو همه کارات اینقد هولی ک رفتی کارشناسی ارشدو زدی اول؟؟؟؟

    پاسخ:
    مامانم میگه تو همه ی کارام همینطوری ام ولی من انکار میکنم!!
    خیلیم بچه حواس جمعی ام!
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون ؛)
    ممنون ماهم خرسنیدم از پست قبولیتون
    راستى سلام 
    پاسخ:
    علیکمسلام و رحمه الله برادر!
    برقِ سراسری یه چیزِ دیگه ست
    اصلا سمت و سویِ آزاد نره آدم بهتره
    مشهدم کنارِ حرم امام هشتم(ع)

    بفرستیم مشهد خواهرگرامی را!
    پاسخ:
    خودشم ذوق اونجا رو بیشتر داره که بره!
    +امام رضا رو خوب اومدین!
    خیلی غبطه خوردم که طلبیدتش! :)


    آری بدین گونه میفرستیمش!

    ایشالا موفق باشه:)
    من که به خودم امیدوار نیسم که یه دانشگاه خوب بیارم چه برسه به برق مشهد یا تهران:(
    خدا رو چه دیدی شاید درس رو ول کردیم رفتیم سربازی;(
    پاسخ:
    درسو ول کردی رفتی سربازی، برگشتی دیگه هیچی یادت نمیاد
    بشین درس بخون ایشالا که قبول میشی
    ناامید نباش 
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*

    ســــلام عـــــــــلیکم

    خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی

    با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم

    قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید

    یا علی
    پاسخ:
    نیمبوئه!
    (اصطلاحی مخصوص به خودم!!)
    مسلمه که برق مشهد خیلی بهتره
    پاسخ:
    الان دیگه داره خودشو آماده میکنه بره مشهد...
    ایشالا موفق باشید
    خواهرتون اگه فردوسی مشهد بره اونجا بهتره

    پاسخ:
    بردیم ثپتنامش کردیم اومدیم  :((
    به سلامتی
    موفق باشید ان شاء الله

    پاسخ:
    متشکر  :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی