زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم!

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

کجا؟!
اینجا!!

+خاموش ها...روشن ها...بشنابید بشتابید!!!  :))
 منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون هستم ... اونجا یه پست در مورد وب منه و وب من هم نیست پس با خیال راحت میتونید برید نقد کنید و امتیاز بدین!

+دوست دارم نظرتونو راجع به وبلاگ زیزیگلو بدونم...چه خوب چه بد... هرچی هم خواستین بگین بگیناااا...من آدم انتقاد پذیری ام!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • 20 دادم 20
    پاسخ:
    :)) مرسی! اصن یاد دوران ابتداییم افتادم!!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • رفتم بیست بارونت کردم هاهاها
    پاسخ:
    مرسی میم کوشولو! هاهاها :)
    + نمیدونم کدوم بزرگتریم به واقع :|
    من همچنان دوس دارم خاموش بمونم موشکلیه؟;D

    پاسخ:
    نه  :)
    خاموش هم دوست داریم!!
    مثلا روابط عشقولانه ای بین ما وجود داره :/
    راییدم اونجا:دی 

    والا...
    پاسخ:
    یه لحظه یه چیز دیگه خوندم اون کلمه ی اولو! 🙈 :دی
    ممنون :)
    بخاطر مشاوره های ارزشمندت بهت بیست دادم وگرنه وبلاگت که مالی نیست:)
    پاسخ:
    :) 
    حالا بستگی به این داره چقد عیدی بدی
    :))))
    پاسخ:
    من پول ندارم!
    یک عدد دانشجوی مستضعفم!
    بعدشم رسمه بزرگتر به کوچیکتر عیدی بده!!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • شما بزرگترید:))
    پاسخ:
    ع! جدا؟!
    حالا یعنی به این شدتی که گفتی بزرگترم؟!! 
    77یی هستی؟! نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه 77یی هستی!!
    منم نظرمو دادم
    پاسخ:
    آفرین به تو همشهری ؛)
    منم پشت پاکی هستم
    عیدی هرچقدر دادی همونه نمرم:-D 
    دویست بدی بیست میدم:-D 
    پاسخ:
    عاقااااا....دارین خفتم میکنین؟!!
    من خودم چند شبه بهونه ی ذرت مکزیکی میگیرم هی هیشکی نیس برام بخره!!
    برین از خدا بترسین!!!(با حالت شهاب حسینی که داره داد میزنه و بقیه گرفتنش اینا رو بخون!)  :))
    حالا چون خیلی اصرار داری هروخ دیدمت یه بوس میدم جای عیدیت! یکی ها...!!
    دس دس حتا :))
    پاسخ:
    تو هنوز تو جو عروسی ای! کاملا مشخصه!
    کاش دس دس بود حتی! دارم با انواع و اقسام حرکات موزون تصورت میکنم!
    بعله ما هم نمره دادیم :پی
    پاسخ:
    مرسی :) دیدم :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی