زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عکس!

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ق.ظ
این عکسو ببینین...
دیدین؟!
دو شبه دارم خوابشو میبینم
حالا این کیه؟!
مثلا منم!
یکی از دوستان لطف کردن و نظر شخصیشونو در مورد قیافه ی من رسم کردن و برام فرستادن!!
+بریم که داشته باشیم زدن شاهرگو...!!

کاری به لوچ بودن و دماغ بیضی شکل و قیافه ی بدون ابرو و مدل سیبیلاش ندارم... چرا سبیلاش خاکستریه آخه!
(تازه یه تیکه از سیبیلشم رفته تو دماغش :|  )

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۷)

  • سرباز جامانده
  • اصن له شدم.چرا ابرو نداری ولی سیبیل داری؟
    پاسخ:
    ابروهای سفید با سیبیلای خاکستری!!
    من خودم زیر بار این عکس کمرم خم شد!
    o-O
    چه دوستای بدی داری!!!

    پاسخ:
    دلم میخواد بیاد هدفشو از این تصورش بگه! :)
    شباهت زیادی داره :))))))
    اگه نقاشش در زمان مرحوم ون گوگ زندگی میکرد
    الان اسمی از ون گوگ و شهرتش نبود :دی 

    والا...
    پاسخ:
    ماهرانه کشیده!
    با خوده واقعیم مو نمیزنه اصلا!! :))

  • ماهی سیاه کوچولو
  • باز خوبه لبخند دارین نه اخم :/
    پاسخ:
    جای شکرش باقیه که لااقل خوش اخلاقه عکسم!
    جسارتا خوابش رو میبینی یا کابوسش رو :|
    پاسخ:
    همون کابوس منظورمه! >_<
  • مستر نیمــا .
  • من ندیده میخواستم بگم خودته که دیدم خودت نوشتی =))))))))))
    خب سیبیلت مردونه نیست که مشکی باشه
    محوه و خاکستری کشیده. نشون میده نقاش چقدر نکته سنج و دقیق بوده
    از طرف من بهش احسنت بگین=)))))))
    پاسخ:
    خودکشی چجوری باشه دردش کمتره؟!
    شما هم خیلی نکته بینین!!
    +چقدر من زشتم تو اذهان عمومی پس!
    :))))
    فایده نداره...باید یه حرکتی کنم!!!
  • زینـب خــآنم
  • : ))))))
    کدوم آدم باحالی بوده ؟؟؟  : دی
    شـوخی  ; )
    پاسخ:
    :|
    باحال؟!
    بی هیچ سخنی صحنه رو ترک میکنم! ؛)
    سلام 
    خوبین؟ 
    سال نو مبارک :)

    +
    حالا این هنرمند چند ساله اس ؟؛ )
    از طرف من بهش بگین آفرین احسنت مرحبا :)))))))))

    پاسخ:
    سلاااام
    سال نو مبارک :)

    + 20 ساله :|
    ولی شبیه 2 ساله ها کشیده!
    خودش میاد میبینه!
    چه دوستی واقعا:)))))
    پاسخ:
    دوست؟!!!
    بگو دشمن اصن!!!
    :))
    زیرشم مینوشتی علی 6 ساله از یزد
    پاسخ:
    علی 6 ساله از یزد نقاشی شمارو کشیده؟!
    نه نقاش من یکی دیگه س
    چکار کنم حالا؟؟؟ 
    خب چیه؟ خودتو نشونت دادن! ببین ما اولا ک با قیافت اشنایی نداشتیم چ زجری میکشیدیم:D 
    هر شب هرشب میومدی با این سیبیلا خوابم میگفتی میخام مث سیب اپل گازت بزنم..
    درست بود این کارت؟ 
    سیبیلو:&
    پاسخ:
    نکن کاری که کابوست به واقعیت تبدیل بشه هااا!
    ببین کی بهت گفتمااا!
    ببین خودت خواستی!! :)))
    عیدتم مبارک مثلا
    پاسخ:
    مثلا منم تشکر میکنم و برات بهترین آرزوها رو میخوام!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • 😁
    آخ آخ چه جوری دلش اومده بابا:)))
    تو عم یه اژدها بکش بگو تصور توعه از اون:)))

    پاسخ:
    دلم میخواد نکیر و منکرو بکشم نشونش بدم :/
    :))))
    سلام امشب شما مهمان وبلاگ من هستید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
    بابا خوشتیپ ...خخخخ :)))))
    پاسخ:
    ماشالله بگو چشم نخورم!
    زیباست نقاشی نقاشی راه انداختین منم عکس فرستادم پخشش کنید (: چالش تصور ما از شما @ (:
    پاسخ:
    این منم یعنی؟! :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی