زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حواس پرتی

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

جدای از اینکه خیلی وقتها خیلی ها گفته اند کارهایت غیر طبیعیست... اینکه من 3 یا 4 بار نماز عشایم را میخوانم که هنوز هم نمیدانم 3بار خواندم یا 4 بار قطعا نمیتواند طبیعی باشد!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

سه ، چار بار
یا سه ، چار رکعت؟
اگه اولیه که به هیچ وجه من الوجوه(!) طبیعی نیست. :-)
پاسخ:
اولیه
منم اینجوری میشم:|
چقدر خجالت میکشم اون مواقع>.<
پاسخ:
ذهن آدم که درگیر باشه همینه دیگه
  • خواندنی ها
  • یعنی انقد حواس پرتین؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    یعنی انقدر حواسم پرت بود... 
    قطعا طبیعی نیست.
    :)
    پاسخ:
    نمیدونم چرا این پستم تایید شد...
    دومین پستی بود که میخواستم پیش نویس باشه ولی اومدم میبینم دوستان کامنت گذشتن..و پستمم تایید کردم اشتباهی!
    اینم حواس پرتیه امروز!
    کاملا طبیعیه!!
    عوارض عاشقیه:)
    به مرور درست میشه
    پاسخ:
    توپه! اصلا هم نیستم :D
  • سعادت سلیمانی
  • کاملا طبیعی
    پاسخ:
    شاید
    وسواس گرفتیا
    دایم شک نباید اعتنا کنی دخملی
    پاسخ:
    این نمازه اینجوری شد... سر همه چیش شک کردم...قنوت...سجده...تشهد...تعداد رکعتا...
    سلام
    حکم: کثیر الشک نباید به شکش اعتنا کند. :)
    پاسخ:
    سلام
    همون نمازه اینجوری شد...
  • اَسی بولیده
  • بخاطر اینه که ذهنت مشغوله
    ناراحتی، کم پیدایی، دیگه از اون پستای شاد خبری نیست، چی شده؟
    پاسخ:
    جدی؟ خودم متوجه روند پستام نشدم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی