زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آقایون نازنازیا!

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

قبلنا فکر میکردم تنها کسی که وقتی میخونه با ناز و لوسانه میخونه اندیه!
مدتیه متوجه شدم سعید آسایش از اون بدتره! طوری با صدای مردونه ناز میکنه که آدم میمونه!
مخصوصا اونجا که میگه...مهره ی مار داری تو دلبری!


+مازیار فلاحی هم یکم دیگه ادامه بده به جمعشون میپیونده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

:)
پاسخ:
:/
  • سعادت سلیمانی
  • ترجیح میدم برگزدم به آهنگ های قدیمی و معین گوش کنم اونم تازه اگه وقت کنم آهنگ گوش کنم!
    پاسخ:
    بالاخره هرکی یه سلیقه ای داره!
    فهمیدیم سرتون شلوغه....!!!
  • سرباز جامانده
  • امروز صبح شبکه دو داشت زی زیگولو میذاشت.یادت افتادم
    پاسخ:
    :)))
    خدا بیامرزه خواننده های قدیم رو.
    من هنوز اون هارو ترجیح میدم.
    در واقع کلا آهنگ سنتی رو ترجیح میدم.
    پاپ رضا صادقی و چاووشی رو بعضی آهنگ هارو گوش میدم.
    پاسخ:
    قدیمی یعنی هستی میتی حمیرا هایده اینا؟!
    اونا که ایندفعه مردونه میخونن! :))
  • عاشق بارون ...
  • یعنی جمله ی آخرت هزااااااااااااار تا لایک! نمیدونم چرا مازیار اینطوری شده. :(  :/
    پاسخ:
    ناز میکنه ؛))
    سعید اسایش اگه باز ناز نمیخوند اهنگش برای رقصیدن استفاده نمیشد :|
    پاسخ:
    همینجوریشم آدم رقصش میگیره! دخترا که با آهنگ غمگین هم میرقصن...در جریانی که...! :))
    مازیار سر مرز احساس و نازه، مراقب نباشه میره تو باقالیا! :))
    به عنوان یکی از طرفداراش چون دوستش دارم باهاش شوخی می‌کنم :D
    پاسخ:
    اونم خیلی تعریفتونو میکرد! :))
    خیلی غزل زیبایی بود..
    مخصوصا شاه بیت اولش :))
    بسی بر دلمان نشست
    مممنون :)
    پاسخ:
    خووواهش :)
    مبسر کلاس منم
    توی وقت عاشقی
    ...
    تصویریش داغووووونم میکنه یعنیا
    :)))

    حسودی نکن به نازه پسر مردم

    شادزی
    پاسخ:
     حسودی چیه...غبطه میخورم! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی