زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عروس خانم نما!

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

دیروز هی کشان کشان من بی حوصله را با تمام اقداماتی که انجام دادم که نروم بیرون و با تمام مقاومت ها، بیرون بردند، و با تمام اصرار ها که یکم دیگه بیشتر بمونیم کشان کشان و زورکی آوردند خوابگاه! بگذریم که 8 هزار تومان شد پول 4 تا اسکن روی سی دی و یک ثبت نام هدیه ی رایتل که آن هم خودم همه اش را انجام داده بودم فقط جای شماره ی شناسنامه که باید 0 را وارد میکردم کامل واردش کردم و شد 3تومان ناقابل!

هی بدو بدو داشتیم میامدیم خوابگاه و نیم ساعت هم گذشته بود از ساعت مقرر! که یهو یک ماشین عروس زد از جلویمان رد شد! بعد رفتیم جلوتر و ماشین عروسه را دم در یک آرایشگاه زنانه دیدیم... و هی اصرار بچه ها که: بیاین بریم عروسو ببینیم! و هی مطرح شدن این سوال که: آخه به چه بهونه ای!
یهو یک مشت جمعیت دختران هول هولی دانشجو که بدو بدو در مسیر خوابگاه بودند وارد آرایشگاه شدند!
دوستم گفت رنگ مو چند میشه؟ و هی سوالهای آرایشگر که چه رنگیه موهات و اندازشون چقدره و کمه یا پره؟؟ و من در جواب آرایشگاه که واسه عقدش چه رنگی بهش میاد و میخواین مش هم قاطیش باشه و هی سوال و جوابای من و خانوم آرایشگر! فداکاری تا چه حد! تا حدی که سوال و جوابای من نتیجه اش شد دید زدن بیشتر بچه ها به عروس خانم!!
وقتی خواستیم برویم بیرون گفتم: خب پس بزتر چند وقت دیگه ایشالا بهد از عروسیت موهاتو مش کن! و زدیم بیرون!
 وقتی آمدیم بیرون دوستم فرمود: اون لحظه که داشتی در مورد رنگ موهای من حرف میزدی یه لحظه فک کردم من عروسم! چقدر طبیعی بودا!!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

حالا عروسه خوشگل بود؟
:))
پاسخ:
نه! فقط کرم زده بودنش! خودش بد نبودااا ولی فقط کرم زده بودنش! گفتم این کامله الان آرایشش یا هنوز مونده؟ گفت کامله! :))
:)
پاسخ:
بله!
عجب... یعنی تا این حد؟!!!!
جالب بود
و یه سوال!!!
شما پس چرا قبل دی ماه سیمکارت دانشجویی رایتل ثبت نام نکردید؟!! 5 تومن بود کلهم با طرح های ویژه و سه ماه اینترنت رایگان و این حرفا... با یه فرم اینترنتی اوردن دم در آدرس ؛)
پاسخ:
همون موقع دانشجویی ثبت نام کردم! آخر اماحانا فعالش کردم و تا 14 اسفند هم فرصت دارم هدیه ش رو دریافت کنم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی