زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه شباهت داریم فقط!

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ
قدرت خدا!

من و خواهرم هیچ شباهتی با هم نداریم
از رنگ مو و رنگ چشم و حالت صورت و ابرو گرفته تا...حتی مدل و شکل دندونامون!!
تنها چیزیمون که شبیه همه(اونم تا حدودی!)صدامونه!

هرجا میریم هیشکی نمیفهمه خواهریم!
یکی از دوستای دبیرستانم یه بار من و خواهرمو تو خیابون دید گفت:این کیه؟ دوستته؟
من:خواهرمه :|

ینی حالش یه جوری شد و یه جوری با صدا نفسشو داد تو گفتیم سکته رو زده دیگه!
ما هم با خنده رفتیم تو افق محو شدیم!
(الان قیافه ش یادم اومد خنده م گرفت :)))


+تبریک به خواهر عزیزم که به خیل عظیم دانشجوها پیوست...مهندسی برق-مخابرات...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

موفق باشید
پاسخ:
ممنون :)
درست مث منو داداشم
زیزی گولو جون یه سر بزن خو
پاسخ:
خو باش!
اومدم
  • خانم والیوم
  • سلام مرسی به من سر زدی..

    به خواهرت تبریک میگم.. ایشالا موفق باشه..

    من جایی نرفتم فعلا همبنجا فعالم..
    پاسخ:
    ممنون
    از طرفت بهش تبریک میگم!
    :*
    سلام عزیزم
    لینکت کردم
    منو با اسم
                       یارو
    بلینک
    مرسی
    پاسخ:
    سلام
     باشه
    سلام ... ممنون که اومدی فکر کنم پارسال تو بلاگفا بودی ... نه ؟؟؟ ... موفقیت خواهر جونتم مــــــــــبــــــــــــارکـــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    سلام
    شناختین؟!

    بله بلاگفا بودم پارسال...!
    سلام زیزی گولو جان
    شما به پست چالشی "معرفی کتاب"ایضا "مرور خود"دعوتید
    با تشکر:))
    پاسخ:
    سلام
     مرسی ازینکه ما را به چالش کشیدید...
    ینی دعوت کردید!

    این معرفیه کتاب حالا یه چیزی ولی خداییش من نمیتونم خودمو توصیف کنم خیلی سخته...!
    سعیمو میکنم!
    موفق باشه
    پاسخ:
    اینجاس...
    داره واست دست تکون میده!
    ب سلامتی ایشالا 
    یکم سعی کنید شبیه هم بشید!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    خیلی سعی کردیم، نشد!
    برعکس منو با خواهرم بعضی وقتا اشتباه میگیرن البته اگه روسری سرمون باشه
    پاسخ:
    شما دقیقن عکس مایید!!!
    اگه فقط دونفر تو دنیا باشن که شبیه هم نباشن،اون دو نفر منو خواهرمیم!!!
    در این حد!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی