زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جواب های مانده در گلو!

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ق.ظ

خانم همسایه ی روبه رویی وقتی من را میبیند و سلام میکند؛ آنقدر تند و تند و پشت سر هم و بدون نفس سوالات احوالپرسی را ردیف میکند که من واقعا نگران کم آوردن نفسش هستم...بعد هم خداحافظی میکند و میرود. بعد من میمانم و جواب سلامم و جواب همه ی سوال هایی که پرسید و خداحافظی ای که نکردم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

مام یه آقای همسایه داریم دقیقا این مدلیه:)
میبینمش فقط سلام میدم بعد با لبخند نکاش میکنم تا فرآیند احوال پرسیش تموم شه وبره.سعی نمیکنم ج بدم عادت کردم :))
پاسخ:
دقیقا! منم عادت کردم که موقع حرف زدنش فقط نگاش کنم! یه ریز و یه بند و یه تن سوال پیچم میکنه!
این مدل آدما رو اذیت نکنین، خوب‌بشو نیستن! دیدم که می‌گما! :دی
پاسخ:
کلا همینجوریه! 
با این عنوانی که تو نوشته بودی برا پستت گفتم سریع بیام ببینم چی شده :))
منتظر بودم یه پست احساسی و بغض آلود و غمگین بخونم :|
پاسخ:
از جمله انحرافات پست! 
:)))))
پاسخ:
سلام نگین! ؛)
:)
بعضی آدما همینجور طبق عادتشون سلام احوال پرسی میکنن اصلا کاری ندارن تو داری چی میگی.
میگه 
-سلام
+سلام آقای...
-خوبی؟
+ممنون
-احوال؟
+دور از جنتون چند وقته سرما خوردم!
-خب خدارو شکر
+پوکر فیس بنده!
-سلام به بابا مامان برسون!!!
+سلامت باشید! و ادامه پوکر فیس بنده
پاسخ:
:)))) باز خوبه نگفته مبارکه سرماخوردگیتون!
با آقای سین موافقم:)))))
در مواجهه با این آدما منم تند تند احوال خونواده اونو میپرسم تا مجبور به سکوت شه:)))))))
پاسخ:
من خیلی تند حرف میزنم گاهی.... در عین حالی که صدامو هم میکشم! (نمیدونم این تناقض چجوریه ولی خیلیا بهم گفتن!)
بعد انقدر تند و تند پشت سر هم کلماتو ادا میکنه که من جا میمونم!
اینا برنامه ریزی شده اند... یعنی یه سری اطلاعاتی در عمق صفر و یکی عه وجودشان ریخته شده است که با زدن کلیک استارت شروع و با سرعت نور پایان می یابد ... خخخ
پاسخ:
:)))) آره انگار وقتی میگی سلام؛ دکمشونو زدی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی