زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کاشف به عمل آمدیم که...

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ق.ظ

بعد از 4 ماه زندگی کردن در اتاق خوابگاهت ،تازه 4صبحه دیشب! متوجه بشوی که اتاقت پنجره دارد!!


+چرا حواسم به این نبود؟ شاید هم دیده بودم یادم نبود...پس چرا وقتی دیدم تعجب کردم؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • سرباز جامانده
  • :-D :-D من بهت افتخار میکنم
    پاسخ:
    ^_^
  • مستر نیمــا .
  • بنازم دقتتو:)))
    پاسخ:
    تازه الان به دوستمم گفتم که پنجره داریم، تعجب کرد!!
  • فیروزه ای
  • بح بح به این توجه!
    امتحاناتو اینجوری ندی صلوات
    پاسخ:
    مشخصه حواس جمعم؟! 
  • مریم گلی
  • پستت باعث شد ب خودم افتخار کنم :))
    پاسخ:
    خب پرده جلوش بود ندیدمش! :))
    :////
    پاسخ:
    :|
    مگه چیه؟!
    درس زیاد میخونی بخاطر اونه 
    :))
    پاسخ:
    نه اتفاقا...زیاد فکر میکنم!
    چند وقت دیگه چیزای جدیدتریم کشف میکنی.نگرانشون نباش:-)
    پاسخ:
    :))) منتظرم ببینم چه چیزای دیگه ای کشف میشه در  چند ماه آینده که تا الان نتونسته نظرمو به خودش جلب کنه!
    عمق فاجعه خیلی عمیقه :دی 
    پاسخ:
    تازه اتد دستم بود رفتم دستمو بشورم با اتد دستمو بردم زیر آب!
  • عاشق بارون ...
  • وای! :) مگه داریم؟ مگه میشه؟ :))
    پاسخ:
    هیچی نگو...صداشو در نیار...قربون دستت!
    می موندی سال چهارم کشفش می کردی:/
    یه کم زیاد زود نبود؟! نه خداایی نبود؟
    پاسخ:
    نمیدونم چرا این کشف نشده بود... :|
    دقیقا کجا بود؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی