زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کمک طوری2!

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

یه چیزی که خیلی ذهن منو به خودش مشغول کرده و امروز از یه طرف در حال نوشتن گزارش کار آزمایشگاه میکروب بودم و از طرف دیگه به اون "چیز" فکر میکردم این بود که:

من چند روز پیش اون شعری رو که زیر عکس پروفایل اینستام بود عوض کردم و جاش یکی دیگه نوشتم...

حالا تماااام روز رو درگیر این بودم که اون قبلیه چی بوده!

از یابنده تقاضا میشود در راهنمایی و پیدا شدن این خطیر به ما یاری رسانده و ما را از این تفکر مخرب رهایی بخشد!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

یادم نمیاد!!!
پاسخ:
عه!
راستی الان که فکر کردم،دیدم من اصلا ایدی اینستاتو ندارم!!!
پاسخ:
:|
خیلی قانع شدم :|||||||||||| انقدر!
یه نکته مهم به ذهنم رسید که فکر کنم اینم تاثیرگزار باشه.من اصلا اینستا ندارم!!
پاسخ:
واقعن کههههه!!!!! :)))
  • ♫ شباهنگ
  • چند وقته اینستامو چک نکردم... یادم نیست
    پاسخ:
    مال قبلا بود...یعنی از 4 ماه پیش تا همین چند روز پیش...
    من دعا برای شفا میکنم...
    (ناراحت نشید یه موقع) :دی
    پاسخ:
    برای محسن خان دیگه؟
  • اَسی بولیده
  • منم تو وب یه نفر کامنت گذاشته بودم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد کی بوده :(

    پستش درباره این بود که همش به مردنش فکر میکنه و این که مراسم ترحیمش چطوری برگزار میشه و اینا ...

    پاسخ:
    مگه وب گم کنی بیای به ما سر بزنی! :))
    مث اونایی که میگن: ازین ورا؟ راه گم کردی؟!  ؛)
    به خودم امیدوار شدم
    بیام وبتو به مامانم نشون بدم
    بگم والا فقط من تو این کره خاکی خود درگیری مزمن ندارم
    شاید دست از سرم برداشت
    پاسخ:
    :|
    یعنی من دچار خود درگیری مزمنم ؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی