زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اومدم نشستم توی سایت دانشگاه و ذهنم درگیر اون وبیه که الان اسم طرف یادم نمیاد که بخوام برم تو وبش :|

هی ایم ویرگول میاد تو ذهنم...ولی ویرگول نبودا!

همون که مامان و باباش رفته بودن مکه...که خودشون رفته بودن سفر،تهران...که اوضاع منا رو شنیده بودن و با imoبهشون زنگ زده بودن!

هی سرمو میارم پایین میزنم تو میز سیستم بلکم یادم بیا! نمیااااد ولی!

تازه حواسمم نبود آدم پشت سرم نشسته!

الان فکر میکنن من یه چیزیم هست!

و خب فک کنم یه چیزیم هست...! دچار آبریزش دماغ و بینی...گه گاهی سرفه...سوزش گلو و فین فین!

هرچی آدم دور و ورم بود این چند روز، همه مریض!!

خدایا حقمه تو غربت...تو شهر غریب من به این روز بیفتم؟!


+ خلاصه اسم وبو بگین تا من دیوونه نشدم!

هرکی هست بیاد خودشو معرفی کنه زودی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

  • آبجی خانوم
  • من نیستم:|
    پاسخ:
    :))
    آره ...شما نبودی!
    شاید منم :|

    خوبی؟ :))))
    دیووونه دلم برات تنگ شده لعنتییی :|
    پاسخ:
    نه نگین...تو نبودی:|
    الان عمق احساس و دوستی و محبتتو حس کردم عمیییییق! :)))))
    منم نیستم!! گفتم بگم رو من حساب نکنی!
    زود خوب شی!
    پاسخ:
    :)
    امیدوارم کارم به بیمارستان نکشه!
    مگهان نبود؟
    پاسخ:
    چرااااااا چرا خودش بود!!!
    ای ول به تو!
    :)))
    آدمو از خاموش بودن در میارید نکنید از این کارا :))))) :|||||
    پاسخ:
    :)))
    وقت روشن شدنه اینجور مواقع!
    میدونید که اگه مسلمانی فریاد کمک کنه و کسی به دادش نرسه اونی که به دادش نرسیده مسلمان نیست!
    حدیث بود!
    بابا چه داغونیت خوبی دارین خوش به حالتون!
    پاسخ:
    اگه اینجا بودین به شما هم منتقل میکردم حتما!
    تعارفم نکنیدااا! اصلا!
    ما با هم این حرفا رو نداریم!
  • سرباز جامانده
  • ممنون ازاون دوستی ک اسم وبو گفتن یک جماعتی رو از نگرانی درآوردن
    پاسخ:
    با تشکر از دونقطه ی عزیز!
    دیگه معلوم شد دیگه! چی بگم من؟
    زودتر خوب شی ایشالا! :)
    پاسخ:
    خلقی نگران بودن!
    اصن یه وضی!
    من نبودم تقصیر من نندازین:دی
    پاسخ:
    شما بی تقصیرین برادر! تبرئه این!
    خانم ویرگول
    thecomma.blogsky.com
    این نبود؟
    پاسخ:
    نه ویرگول نبود...مگهان بود!
    بازم جای شکرش باقیست پی بردی که بود:) 
    پاسخ:
    اوهوم! :)
    منم که نبودم :)
    پاسخ:
    نه...من اولین باره شما رو میبینم!
    من که نیستم - خیالت راحت
    تو غربت سرماخوردگی - خوب نمیشه ، باید رهسپار خونه بشی
    پاسخ:
    خونه که دوره... :(
    کی برن...؟
    حتی تولدمم خونه نبودم من....
    مگی بود ولی فکر کنم بهت رسوندن :)
    سلام با تاخیر خوبی ؟؛ )
    پاسخ:
    سلام
    با تسریع خوبم! :)
    آررره! خدا روشکر پیدا شد... وگرنه با این حال نزارم باید هنوز فکر میکردم!
    الان بهم رسیدین ؟:دی 
    یا به مگی بگم خودشو برسونه اینجا که زی زی کارشششش داره ؟:))
    سرما که نخوردی ؟:دی 

    چه خبرا ؟
    یلدا میری که خونه ایشالا ؟:)
    پاسخ:
    رفتم کامنت گذاشتم واسش :)
    کیلی لی لی لی!

    نه :(
    یلدا هم خوابگاهم....
    عروسی توهه یا اون ؟o_O
    کیلی لی لی لی ؟
    وات ؟

    چرا ؟:((
    خیر تو این باشه 
    ایش با این استادات اونم از نوع شیرازیش:|
    آخه این چه استادای هستند اجازه نمیدن بچه ها برن خونه هاشون والا ؟:|
    ولی یلدای خوابگاه یه چیز دیگه اس بزن بکوب برقص:)))
    تا صبح هم هیچکی کارتون نداره :دی 
    پاسخ:
    سال پیش هم یلدا رو با بچه ها توی خوابگاه گرفتیم
    ژله و هندونه و چیپس و پفک و اینا... خوب بود
    ولی بین دوتا شهادت بود خیلی بزن و برقص نداشتیم...
    امسال بین دو تا جشنه :)
    اون کیلی لی لی جواب بده یلدااا رو ول کن ؟:))
    عروسی کیه تو یا مگی ؟؟؟؟؟
    زود تند سریع بگووو :))



    +
    یکی از جشنا رو میدونم دومی چیه ؟o_O
    نکنه جشن عروسی خودته کلک ؟:دییی 
    مبارکه تو تقویم نوشتیش من خبر ندارم ها :))
    پاسخ:
    همون روز که آغاز امامت امام زمانه
    روز بعدشم ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه!
    نه خواهر...من هنو مجردم! :)))
    اصلا این پست خیلی بهم حال داد یعنیا! 
    ذهن کسی رو درگیر کردم من ینی اینقد...دستم طلا

    دو نقطه ی عزیز خواهشمندم بیا بهم بگو کی هستی الان من دچار دردی شدم که زیزیگولو بود:)))) !!! آیکون کوفتن سر به میز بلکه حدسم بیاد این کی بود که منو شناخت!!
    پاسخ:
    هررررچی صبح فکر کردم...اسمت یادم نیومد! :))

    بیخیالش... خودمم ذهنم درگیر بود ولی یه حدسایی میزنم!
    زی زی به جان بچم دستم بهت برسه به دو قسمت مساوی تقسیمتتتتت میکنممممم !!!
    بابا جواب اون کیلی لیییی بده تا الان نکوبیدم بیاممم شیراززززززز :))))
    جواب بدههههه !!!!
    به جون بچه ام بپیچونی یا جواب ندی نصفت میکنم یه قاچ رو میدم به مگی یکی هم به اسی بلکه روحم شاد شه :دیییی 
    بوگو !!!!

    +
    مگی منم امشب زد به سرم یه پست درباره تو بنویسم همینجوری یهویی ولی منصرف شدم :دیی 
    درضمن سرتو نکوبون به میزه !!! میزه شکست :دییی 
    من میدونم کیه ؟ میخواهی بهت بگم ؟:)))
    میام میگم :)
    پاسخ:
    کیه؟ کیهههه؟!  :)))
    نکنه خودت بودی :|

    بابا هیشکی! :)))
    من عروسیم باشه اولین نفر میام به خودت میگم!
    اون کیلی لی لی صرفا برای ابرتز خوشحالی بود!
    شبراز سرده! منم سرما خوردم! بیای میگیری!
    آخیش :)
    شیراز سردتر از اینجا که نیست :)
    اینجا برف باریده وقتی من از کربلا برگشتم :)
    والا من خودم ریه ام عفونت کرده دیگه نیاز به مورد سرماخوردگی نیست خواهر :|
    خدا کنه عروسی کنی نگی هم عیبی نداره :دیی 


    +
    من چرا آخه ؟
    به من میاد ؟
    آی پی داره دیگه ؟:))
    نگاه کنین به آی پیش :))
    .. آقا هستش نه خانوم اینو یادت بمونه :))

    ++البته با اجازه ..که دارم آمارش رو میدم بچه های بالا :))
    من چون شغلم شناسایی آدماست اینجا هم شغلمون  یهویی گل کرد :دی 
    البته زی زی و مگی در جریان هستند که حرفه ی من شناسایی هستش :)
    بهره حال ببخشید جناب آقای ..:)
    البته امیدوارم اینجا شناساییم در مورد شما درست باشه :)



    پاسخ:
    خانوم کاراگاه :)))
    شرلوک هولمز اصلا!

    بیخیالش...اصلا هرکی میخواد بیاد نظر بده :)
    الان درک می کنی من چی کشیدم وقتی در به در دنبال اون پست بودم....؟!!!
    تازه اشم الان مسافرتم و دازم با کیبورد انگلیسی  تایپ میکنم......
    پاسخ:
    آخر پیداش کردی؟!
    اتفاقا یادت افتادم :))))
    آخی .... خیلی گناه داری تو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی