زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سالمم! :))

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ

+پیام مامانم!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

دیشب ساعت یازده زلزله اومده بود مثکه. مگه امروزم دوباره اومده؟
پاسخ:
نمیدونم... مامانمم از احبار شنیده بود... فک کنم اخبارو که صبح دیده....گفته دیشب زلزله اومده
دیشب من هی گفتم دارم تکون میخورم...قلبمه یا زلزله س...! نگو زلزله بوده پس!
این پیامهای رسمی خیلی باحالن :))
سلام مارو به ایشان ابلاغ کنید 😍 :D
پاسخ:
آره رسمیه! :))
سلامت باشی :)
عاشق لحن مادر ها هسدم دختر جان :)))
پاسخ:
:)))
  • آقا مسیحا
  • به پس در شهر ما دانشجو هستین ، به به خوشابه سعادتتون 

    دلم تنگ شده برای شهرم به جای منم کیف کنین ... 

    امان  امان ...
    پاسخ:
    ما جای شما کیف میکنیم :)
  • کلنگ همساده پسر
  • به خیر گذشت!
    پاسخ:
    بله :)
    مگه زمین شیراز حال داره که بلرزه؟
    :دی
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    :))))))
    خیلی نکته ی ظریفی بود!!!
    که اینطور - خدا رو شکر که خسارت نداشته :-)
    دوست ما اهل شیراز است 
    پاسخ:
    آره خدا رو شکر!
    زی زی جان جدن 6.5 ریشتر رو حس نکردی؟
    شوووووووووووووووخو می کنی دیگه نه؟
    پاسخ:
    نفک کنم اون روزی که من فکر میکردم قلبم داره تند میزنه و تکونم میده...قلبم نبوده...و واقعا زلزله بوده!
    رفته بودم پیش یکی از بچه های طبقه بالا...گفتم زلزله س یا قلب من؟ حندید!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • کجا بودی نبودی ؟

    پاسخ:
    بودم!
    کی نبودم؟
  • سرباز جامانده
  • 6 ونیم ریشترررررررر؟ زنده ای؟
    پاسخ:
    حس نکردم راستش :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی