زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ماجرایی که تعریف کرد

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

میگفت: "علی" از نژاد روس بود...موهای بور، چشمای سبز، پوست سفید...و بی نهایت خوشگل...
چشمای باباشم آبی بود...
چند نسل قبلشون به ایران تبعید شده بودن...
همبازی بچگیام بود... دوسش داشتم... نامزد کردیم... نزدیک عقدمون؛ یهو همه چی بهم خورد...
غمباد گرفتم... تیروئدمو عمل کردم، کنارشم غده درومده بود... و چه میدونی چی کشیدم بعد از علی...

بعد گفت: خونشون سر کوچمونه، یه آپاراتی هم دارن، باباش اونجا کار میکنه... باباشو گاهی میبینم...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

کی می گفت ؟ 
پاسخ:
یکی از بچه های طبقه بالا...از بچه های خوابگاه
امروز همه رفتن تو فاز ناکامی - منم هی مینویسم
درد عشقی کشیده ام که مپرس !!
غمباد و غده رو خوب اومدی
پاسخ:
جمعه س دیگه!
یعنی غروب جمعه میزنن میترکونن ملت هرچی غم و عشق و عاشقیه!
ببین کی گفتم! 90 درصد پستا میشه غمناک!
  • کلنگ همساده پسر
  • امیدوارم از این اتفاق ها برای کس دیگری رخ ندهد.
    پاسخ:
    خدا نصیب هیشکی نکنه... خیلی سختی کشید بیچاره...
  • آقا مسیحا
  • عشق دردیست که درمان نشود 

    نتیجه این داستان و تمام داستان های عشقی دنیا
    پاسخ:
    عشق داغیست که تا مرگ نیاید نرود...
    خالی نبسته احیانا؟؟؟ :-)
    پاسخ:
    اونموقع که جدا شدن ترم 1 بود...من وقتی که ترم 3 بود اومدم خوابگاه ...
    انقدررر گریه میکرد که همه ی بچه ها الان جریانشو میدونن...
    سرپرست هم بس که اشکشو میدید زنگ زده بود به خانواده ش به مامانش گفته بود دخترتون اینجا داره تلف میشه...یه مدت بیاین پیش...
    نمیدونم چرا عموم مردم پندارشون اینه که
    مذکر جماعت دچار این احوالات نمیشن
    امیدوارم هیچ کس دچار نشه
    پاسخ:
    مث پندار من!
    ولی خب مدتیه فهمیدم که مذکر جماعت هم اگه به نفرو واقعن بخواد و بهش نرسه همینجوری میشه
    بنده خدا چقدر گناه داشته...بیچاره :-(
    پاسخ:
    واسه من تعریف میکرد گریه ش گرفت...
  • سرباز جامانده
  • آخی الهیییییی.چرا اینجوری کرده پسره خب؟!
    پاسخ:
    والا...چی بگم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی