زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خودتونو مسخره کنید!

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

من در حمام در حال شستن دست و صورت
بچه ها: مهسا یکم بلندتر بخون ببینیم چی میخونی!

-چه دلنواز اومدم اماااا با ناز اومدم... صدام خوبه از توی حموم؟!
حالا همه با هم! شکوفه ریز اومدم اماااا عزیز اومدم....

بچه ها هم همرام میخونن و به مسخرگی صداشونو خیلی بیشتر از صدای من میکشیدن و یکیشون ازون وسط: مهسااا هرچه میخونم بازم بهت نمیرسم!

+میگن صداتو میکشی، بارها و بارها اینو از خیلیا شنیدم، مخصوصا کسایی که بار اول باهاشون برخورد داشتم... ولی خودم هیچ وقت متوجه نمیشم!
ترم پیش بچه ها انقدر ادای منو درمیاورد و هرچی میخواستن بگن کلی صداشونو میکشیدن که عادت کرده بودن و یکیشون میگفت: وای! میترسم برم خونه اینجوری حرف بزنم!
:|
این ترم؛ همسوییتی جدید: صداتو میکشی! نکش! حالا روت کار میکنم تا این عادتتو ترک کنی!
من: اولا این عادتم نیست، مدل حرف زدنمه و خب اگه متوجه میشدم که خودم صدامو نمیکشیدم که!
بعدشم: ترم پیش 8 نفر بودیم؛ اون 7تای دیگه لهجشون عین لهجه ی من شده بود...بعد تو میخوای منو تغییر بدی؟!! :))

+حالا خودم تغییرش میدم عین بقیه! فکر کرده که خیال کرده؟!

+شیطنتا و لوس یازیا و مدل حرف زدن و صدای منو مسخره میکنن و ادا در میارن...منتظرن تاسوژه بدم دستشون! میگم ادای خودتونو درارین! میگن تا تورو داریم چرا ادای خودمون؟!  :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۲)

  • آبجی خانوم
  • بگو وقتشون رو هدر ندن
    زی زی جان همینه که هست ^_^
    پاسخ:
    یه بار بیا ببرمت خوابگاه و دانشگاه و مدرسه ی سابقم و جمع دوستام بگردونمت!
     من که صداتو شنیدم نمیکشیدی که!
    پاسخ:
    میگن!
    منم هی میگم نمیکشمااا!
    زی زی گلو عزیزم درست میگن درفولیا صداشون رو میکشن و ی جورایی با ناز صحبت میکنن
    پاسخ:
    جدی؟ اینجوری شنیدی؟!
    نمیدونم والا!
    :))
    پاسخ:
    خب راس میگم! 
    خخخ
    اکششال نداره
    من لهجه دوس داشت
    اصن اینایی ک تندی لهجه تغییر میدن رو اعصابمن:|
    مثه یکی از عزیزان ک الان هروقت میاد خونمون رو اعصابمه:|
    پاسخ:
    مورد داشتیم طرف با گویش محلیشون اونم غلییییظ با همه حرف میزده...
    چند ماه رفته تهران...میاد فارسی حرف میزنه...نه اینجور هااا!! :)))
    + اینارو باس سوژه کرد بهشون خندید!
  • اسی بولیده
  • چه باحال!!

    کاش منم صداتو میشنیدم :)

    پاسخ:
    میخوای بشنوی؟!
  • آقا مسیحا
  • احسنت 

    پی نوشت : 

    نمیدونستم باید چی بگم در نظرات این پست 

    گفتم یه چیزی گفته باشم
    پاسخ:
    :))
    احسنت به کدوم قسمتش حالو؟!
  • اسی بولیده
  • صفحه ای با اون آدرس پیدا نشد:(

    جریان چی بوده؟

    پاسخ:
    عه!
    رادیو 18 رو پر کرده بودیم
    بزار لینک مستقیمشو الان همینجا واست میزارم

  • آقا مسیحا
  • میبینم که کمال گذر از شهر  گل اثر کرده و لهجه گلارو گرفتید ( اشاره ریز به لهجه شیرازی و اون حالو ) :دی 

    کلن احسنت کارتون درسته خانم دکتر ؛-) 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم آقوی مهندس! (مهندسین؟!)
    :)) کمال هم نشینه!
  • اسی بولیده
  • دارم میشنوم:)

    صدای تو چندمیه؟

    پاسخ:
    فک کنم دومی...دقیقه ی پنجم شاید!
    گوشیمو خونه که رفتم خالی کردم...الان باز دارم دانلودش میکنم ...نتمم ضعیف! 
    ولی فک کنم دقیقه ی 5 بود!
  • اسی بولیده
  • چقد خندیدم :)))))))))

    آورین آورین ;)

    چه کار جالبی!

    مال کدوم وبلاگه؟

    هنوزم وبش دایره؟

    پاسخ:
    از بلاگفا به بلاگ کوچ کرد!
    hizh10.blog.ir
    همش سوژه م کرده که!
  • اسی بولیده
  • خیلی باحال بود:))

    راستی ما هم یه چنین برنامه ای داشتیم!

    به این آدرس:

     still.blog.ir

    پست بازی صوتی :)

    پاسخ:
    میخوایم یه شماره ی رادیو 18 دیگه هم بسازیم
    پستشو به مدت دیگه مینویسم...هرکی خواست شرکت کنه فایل صوتی بفرسته!
  • اسی بولیده
  • چه خوب:)

    حتما شرکت میکنم!

    تو این رادیو که اصلا لهجه نداشتی عزیزم!!

    تو صدامو گوش دادی؟؟

    راستی دلم برات تنگ شده بود

    خیلی وقته شبا نیستی..

    پاسخ:
    آدم که حالش خوب نباشه، دست و دلش به نوشتن نمیره.. مخصوصا اگه پکر باشه...
    حالا هستم در خدمتتون ولی!
    آی میس یو تو!
  • اسی بولیده
  • عزیزم:**

    صداتم مث خودت قسن بود ^__^

    خو برو صدامو گوش کن دیگه!!

    انقدم خودتو اذیت نکن گلم:(

    پاسخ:
    منووون! :)))
    وای خدا چقدر هندونه!
    الان میرم گوش میکنم!

    +تو نمیدونی باید به من لینک پست رو بدی و بگی صدات صدای شماره ی چنده؟!
    گشتم نفهمیدم کدومی و صدای توی کدوم پسته :|
  • اسی بولیده
  • عزیزم پست:نتیجه بازی تنها صداست که میماند

    صدای من دومیه

    وبشو که باز کردی برو دو تا پست قبل

    پاسخ:
    ها...حالا درست شد!

    پ.ن: وااای چه صدایی چه متنی!
    قشششنگ معلومه ادبیات خوندیا!
     شبیه ادبیات خونده ها سخن میگویی!
  • اسی بولیده
  • دوباره خوابت برد؟؟ ;)

    شب بخیر :) :*

    پاسخ:
    فردا امتحان دارم...حس درس نبود...نشستم به داستان خوندن
    داستان پستچی...نویسنده: چیستا بثربی
    الان تمومش کردم
    :-|
    خوبه که بقیه مثل تو میشن !!! 
    نه تو مثل بقیه
    پاسخ:
    نتیجه ی اخلاقی! :))
    من یکم زورگو ام!
    بیرون که میریم؛ هرچیزی که من گفتم باید بخریم و هممون نوشیدنیامون یه شکل باشه :|
  • اقای روانی
  • سلام دوست عزیز ،
     امیدوارم خوشبخت و دلنشین باشی ، وبلاگ شما با انتخاب خوانندگان مهربان وبلاگ "داستان  یک مهندس خوشبخت"
    نامزد دریافت تندیس "خوشبخت دلنشین " شده با عرض تبریک خواهش مندم چنانچه مایل هستید در ادامه ی مسابقه همراه باشید و باهم دلنشین ترین وبلاگ پاییز را بیابیم لطفا از ٥٠ به وبلاگ خودتان نمره ای دلنشین بدهید و به من اعلام کنید :)
    ممنون از شما امیر 
     

    شماره ی نامزدی شما در این مسابقه : 16
    ...
    پاسخ:
    :|
    به دل نگیر -_- تو باعث شادی دل یه مشت دانشجو شدی( و میشی) ، کم ثوابی نداره والا... ((((((:

    پاسخ:
    جام تو بهشته پس! :))
  • مستر نیمــا .
  • بگو 2
    پاسخ:
    دووووووووووووو :))
    لطفا ضبط کن شیر کن بشنویم بعد نظر میدیم :|
    پاسخ:
    یه رادیو راه میندازیم همه ضبط کنیم صداهامونو! اونجا توجه کن... ولی من هی میگم لهجه ندارما...گفته باشم!
    یعنیییییی مثل شیرازیا عاموووووو رو می کشی؟
    پاسخ:
    :)) من تکذیب میکنم! ولی میگن میکشی!
    منم با وجود اینکه دزفول بزرگ نشدم و فقط تو فامیل شنیدم و فارسی سلیس حرف میزنم بازم بهم میگن لهجه ی غلیظ داری :/
    درد مشترکه بچون دزپیل:/
    :)))))))))))
    پاسخ:
    هرکی نتره پینمون پندوواااا 
    شمسووا گل لملووا!
    همینه که میگم خوابگاهیان بعد بازگشت باید یه دوره بازپروری برن!!!
    پاسخ:
    الان تعریف کردی از خوابگاهیا یا فوش دادی؟!
    آ ولله خارم  :دی
    سزم سزه :))))
    پاسخ:
    سوزواریه! 
    اصل کاریه!
    سلاااااام .
    به وب خودتون امتیاز نمیدید؟ 

    سلام دوست عزیز ،

     امیدوارم خوشبخت و دلنشین باشی ، وبلاگ شما با انتخاب خوانندگان مهربان وبلاگ "داستان  یک مهندس خوشبخت"نامزد دریافت تندیس "خوشبخت دلنشین " شده با عرض تبریک خواهش مندم چنانچه مایل هستید در ادامه ی مسابقه همراه باشید و باهم دلنشین ترین وبلاگ پاییز را بیابیم لطفا از ٥٠ به وبلاگ خودتان نمره ای دلنشین بدهید و به من اعلام کنید :)

    ممنون از شما امیر



    پخخخ این مطلب تحت پیگرد اقای روانی است :)
    ممنون میشه اگه تا آخر هفته امتیاز خودتون رو به آقای روانی بگید. 
    صدا رو کشیدن که خیلی باحاله ...پسر دختر خاله من (یکم فک کنی می بینی خیلی ام دور نیس :) انقدر یه کلمه رو می کشه تا نفسش بند بیاد :))
    پاسخ:
    تو منو با اون مقایسه میکنی؟!
    من انقدر نمیکشم که نفسم بند بیاد ها!

    یادمه کوچیک که بودم یه مسابقه بود که هرکی شرکت میکرد باید میگفت"دوووووو..." تا جایی که نفسش بند میومد...هرکی هرچی بیشتر میگفت امتیازش بالاتر میرفت.
    مغنا فوش داد :)))))))))



    مسا بیا بخون یکم :)))
    پاسخ:
    راس میگی؟! فوش داد؟! 
    + مجلس خودمونیه یه دهن بخونم؟! بخونم؟! برم تو حموم؟! آماده این؟
    اره اره بخون!! :)
    پاسخ:
    صدام الان خش داره...گشنمه! بزار شب برات میخونم!
    چه آهنگی؟! همون چه دلنواز اومدم؟!
    عاره عاره همون :)))
    پاسخ:
    عه! نمیشه که! اربعینه امروز!
  • محمود بنائی
  • این کلا خاصیت جنوبی بودنه! اصلا نمیشه تغییرش داد، من هم یک کلمه هایی را به شکلی ادا میکنم که خودم متوجه نمیشم ولی بقیه میفهمن :) اصلا همینجوری خوبه باید یک فرقی با بقیه داشت.
    پاسخ:
    شهرای دیگا هم البته با لهجه حرف میزنن...
    یعنی میگین کشیدن صدا خاصیت جنوبیاس؟! نمیدونم والا! دقت نکردم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی