زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

باز هم من بی سرو پا جاماندم...

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۲ ب.ظ

علاوه بر دایی و زن دایی و عمو و خاله و پسرعموم و اون یکی دایی و دوستم. و کسایی از اه خانواده که هنوز خبر رفتنشون به دستم نرسیده..

امروز ساعت 4 بابا دوبار زنگ زده بود، گوشیم سایلنت بود...یکی دو دقیقه بعد تماسشو دیدم و بهش زنگ زدم... گفت کاری نداری؟ دارم میرم کربلا... گفتم کی؟ گفت الان...


امام حسین منو هم باید بطلبی...اصن زورکیه آقا...زورکیه

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

وای خب با بابات میرفتی دیگه 
پاسخ:
من شیراز...اون دزفول...
هوای اربعین دارد دل بیچاره ام یارا
نگاهی کن نگاهی کن دل بیچاره مارا
:(
هعی
پاسخ:
هی ... نکن گل آقا...خودمون دلمون بدجور میسوزه....
به سلامتی برگردن همه دل داده ها!!!
پاسخ:
ان شاالله... در پناه امام حسین و حضرت عباس...
وای خدا چقدر دلگیره:-((همه برن تو بمونی ...ازین حس ها منم داشتم
ایشالا قسمت بشه بعدا.
پاسخ:
دللللم گرفته ای دووووست...
آره خیلی دلگیره...
پاشو برو خودتو قایم کن تو کوله بابات:دی

وویی خیلی حس خوبیه بابام مثلا زنگ بزنه بگه کاری نداری؟میخوام برم کربلا:دی
وووییییییییی
ووووییییی
پاسخ:
بغض کرده بودم...
کربلا در گرانیست که به این راحتی به ما ها نمیدن :(((
پاسخ:
ولی امسال هر طوری شده میرم... قبل از رفتن بابام از خونواده قول گرفتم وقتی رفتم خونه منو بفرستن...
باید بطلبه...من نمیدونم!
  • امیرحسین ...
  • منم خیلی از دوستام رفتن...
     دلم گرفت...
    خوش به سعادت شون...
    پاسخ:
    خوش بحالشون...نظر کرده ی امام حسینن اینا...
  • اسی بولیده
  • داداش منم امروز رفت...

    من موندم:(

    پاسخ:
    خوشا به سعادتش... 
  • یـک مـعــلـم . .
  • سلام،
    همه ی اعضای خانواده ی ما،رفتن کربلا . .
    وبه قول مرحوم بسطامی:
    من مانده ام تنهای تنها . .
    تنهامیان سیل غمها . .
    .
    کربلاروزیتون
    ان شاءالله . .
    پاسخ:
    دم از عذاب مزن روز محشر کبری...
    همین نیامدن کربلایمان کافیست

    سلام
    ممنونم...همچنین
    حسین من بیا و این دل شکسته را بخر/ حسین من بیا و این جامانده را با خود ببر
    پاسخ:
    پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
    چون شیشه ی عطری که درش گم شده باشد...
    حسین من بیا و این دل شکسته را بخر/ حسین من بیا و این جامانده را با خود ببر
    پاسخ:
    پیرمردی وسط روضه ی ما گفت: حسین
    من نگفتم ولی ارباب مرا هم بخشید...
  • سرباز جامانده
  • چه حس بدیه همه برن تو بمونی من اگ جات بودم مرده بودم بابات میومد سرراهش تورم میبرد دیگ
    پاسخ:
    راه طولانی بود...میخواست بیاد منو ببره و 3بار میرفت و میومد کربلا جاش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی