زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اندر احوالات حواشی مراسم دیروز

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

میگه: انقدر مثانه م پره که داره به قلبم فشار میاره...!
من :)))))))))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

:)))))))))))))))

حواشی یادواره شهدا :دی
پاسخ:
:))))))) 
نخند! بیچاره داشت بهش فشار میومد!
شنیدی میگن یارو قدش اینقد کوتاهه که دهنش بو پا میده. اینم قدش حتمن کوتاهه؛ مثانه ش به قلبش فشار میاره!!!!
پاسخ:
:)))
نه بیچاره...
حالا این حرفا به کنار...
من خنده م گرفته بود به حرفش که آخه این عضو کجا و اون کجا!
تازه بعدشم گفت اولین باره که یه همچین حسی دارم!
فک کن ... یه لحظه اناتومی رو متصور شو (((((((: .
=)))))
پاسخ:
نخند زشته! :))
:))))
طفلک:)))
پاسخ:
:)))))
بنده خدا حق داشته خب آدم به مثانه ش  فشار بیاد دیگه همه جای بدنش شروع میکنه به ارتعاش :-)
پاسخ:
انگار تمام اعصابش روی همون به نقطه متمرکزه...وضعیت قرمز نشون میده!
بخدا خوشگله =))))))
پاسخ:
😂😂😂 بد نی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی