زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شیرازیو یو یو یویی ها

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ق.ظ

تو اتاق خودمم
دوستم از اتاق بغلی زنگ زده بهم
میگم ها؟
میگه بیا کارت دارم
میرم پیشش ... میگه از زیر تختم برنج درار ببر واسم بخیسون :|
شیرازیه اصییییییل!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • اقای روانی
  • خوب خستس دیگه :) من درکش می کنم
    پاسخ:
    دیگه فکر نمیکردم درررر این حددددد!!!
    خدایا توبه :|
    پاسخ:
    استغفرالله و ربی و اتوب الیک واقعن! :))
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :)))))
    پاسخ:
    عنوانو خوندی!
    ته هرچی او میارن... شروع میکنم این او رو کش دادن!
    اونا هم صداشونو میکشن و ادای منو در میارن!
    (میگن صداتو میکشی موقع حرف زدن...ولی خب من متوجه نمیشم خودم)
    یا خدا:/
    پاسخ:
    یعنی عین حقیقته! :))
    شیرازیو :))
    اینقدر خوبن این مردم.
    تنها مردمی اند که خودشونم می خندن به ویژگیشون ناراحتم نمی شن.
    خدا زیادشون کنه :))
    پاسخ:
    خیلی خوبن... آدمای پایه و اهل دلی ان!
    ادای حرف زدنشونم در میارم... کاکو و عامو...مخصوصا عامو زیاد میگن... ته حرفاشونم که او میارن و فعل کردن رو به ک کسره میدن و خیلی چیزای دیگه!
  • حامد قنبریان
  • کلا مردمه باحالی هستن :)
    پاسخ:
    خیلی باحالن... فقط خسته ن  :))
    شیرازیم دیگه! 😂😂
    پاسخ:
    😂😂😂
    حالا به وقت منو شناسایی نکنی بری بهشون بگی!
  • اسی بولیده
  • تو خودتو ناراحت نکن گُمپ گُلُم :دی
    پاسخ:
    گمپ گلم :))))
    اتفاقا اولین بار اینو پارسال از شبکه فارس شنیدم!
    گفته بودن معنیش چی میشه...توی یه مسابقه هی به هم میگفتن!
  • اسی بولیده
  • فکر کنم به معنی دسته گل باشه یا یه چیز زینتی!
    پاسخ:
    آره! همون دسته گل!
    درووووووووغ میگی!!!!!! فکر نمی کردم شیرازی ها در این حد باشن ینی:))))))))))))
    پاسخ:
    "راسه راسه" به خول خودشون!
    تازه کجاشو دیدی!
  • آقا مسیحا
  • از طرف همشهری هام و خودم تکذیبیه میدم و تکذیب میکنم 
    پاسخ:
    :)))
  • دختری درمِه
  • درست گفته!!من شهادت میدم !ینی غروب تازه پامیشن میان

    کرکره مغازه هارو میدن بالا مغازه دارها. بعد صبح هم ساعت

    نه وخورده..ده..ده ونیم مغازشون بازه..خو این ینی خوشا شیرازز

    و وصف بی مثالش :-) :-)
    پاسخ:
    پس تو هم باهاشون آشنایی!
    ولی آدمای باحالی ان! از همین نظر ! میدونی که چی میگم!!
  • دختری درمِه
  • خو من خودم واس
     استان فارسم^_^  وبقول دوستام با اینکه شیرازی نیستم 

    ولی یه شیرازیه اصیییل ام از جنبه ی تنبلی :-) :-)

    پاسخ:
    عه! استان فارسی! کجایی یعنی؟
    من چندتا از بچه های داراب و جهرم و فسا و فیروز آباد و نورآباد ممسنی و چندجای دیگه رو میشناسم
  • فرزند آدم
  • عجـــــــــــــــــــــــــــب

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی