زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از مدافعان چه خبر؟ 1

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ

پروفایل یکی از دوستام

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :( یاد پست 194 م افتادم:

    http://nebula.blog.ir/post/194/194-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2%D8%B4%D9%88%D9%86%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%86

    پاسخ:
    منم دلم خواست برم بگم نرید...
    اینجا رو بخون
  • اسی بولیده
  • ای وای :((
    پاسخ:
    20 سالشه...
  • اسی بولیده
  • جدیدا کمتر میای وبت ، مخصوصا شبا
    پاسخ:
    حال و روز خوبی ندارم...
  • اسی بولیده
  • چرا گلم؟ چی شده؟
    پاسخ:
    هیچی
    دلتنگیه
    :(((((
    اونوقت من :((
    پاسخ:
    هی...
    یه سال ازم بزرگ تر بوده فقط>.<

    :((
    پاسخ:
    دوسال از من کوچیکتر بوده...
    ......
    هم سن بچه م بود طفلی... بمیرم...
    پاسخ:
    هی خدا....
    هعی... (گریه) 
    پاسخ:
    😔
    ای داد :(
    پاسخ:
    سنش کم بود...ولی روح بزرگی داشته حتما...
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • هیچی نمیتونم؛واقعا نمیتونم‌بگم....
    پاسخ:
    خوش بحالش...
    سلام زیزیگولو.
    من یکی از خوننده های پر پاقرص خاموش وبلاگتم...:) و همچنین +شباهنگ
    یک عدد پست خوانده کرده بودم در مورد قرار،اسکل نمودن افراد سر قرار که بخشی از متن به رپ من اینجا گذاشتی رفتی،غلت نکنم یکی دیگه داشتی رفتی،بود.
    حالا من هرچی تو وبلاگ تو شباهنگ می گردم نمیتونم پیدا کنم:(
    این پست طوری جزو دغدغه های من شده که منو از درس انداخته...
    اگه میدونی مال کی بود،رو کن.جونم داره در میاد

    پاسخ:
    سلاااام :))))
    فک کنم پست شباهنگ بود این پست!
    من یه چیزی در مورد اسکلیزاسیون نوشته بودم!
  • سعادت سلیمانی
  • اگه دوستای چند ساله تون قرار بود بعد اینکه پیاده روی اربعین و زیارت کربلا رو رفتن اعزام بشن و شما از قافله عقب می موندین چیکار می کردین...
    پاسخ:
    اتفاقا یکی از هم سوئیتی های من نیم ساعت پیش حرکت کرد سمت کربلا...
    نمیدونم... غبطه میخورم فقط....
    سلام
    اونا که حالشون خوبه...
    خدا رحمتشون کنه.
    پاسخ:
    سلام
    تا ابد زنده بودن....
    جاش بهشته انشاالله..... 

    یاعلی 
    پاسخ:
    ان شاالله... 
    درجه ی شهدا... عجب جایی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی