زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مزه ی "شربت سینه ی گاز دار!" میداد!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

اینا جیه
والا من تو تهرانم هستم از اینا رو ندیدم!
پاسخ:
ازینا تو تهران نیست!
ما باکلاسیم... به ایطور چیایی تو خودمون میبینیم!
اون از شربت آلوئه ورا که میگفتی مزه ی شربت سینه میداد اینم ازاین :|
خو نخور ازینا خواهرمن چه کاریه آخه؟!
اینا اَخَـــــن :دی
پاسخ:
میخواستم امتحان کنم ببینم چه مزه ای ان!
هی با شکست مواجه میشم ولی!
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • برای همینه که دوست ندارم...
    پاسخ:
    من اصن چیز میز گازدار دوست ندارم...بعد این گازداره :|
    ساخت کجاست ؟ 

    یه سانی هم بود کره ای بود !!!
    پاسخ:
    Made in DUBAI!
    دبی!
    :/
    میشه منم امتحانش کنم؟
    پاسخ:
    نه مزخرفه!
    بوی بد هم میده علاوه بر مزه ی بدش!
    من که حدودا ده ساله شربت سن ایچ ورانی وچی وچی کلا نمی خورممم از ابمیوه های بیرون بدم میاد نمی تونم بخورم ,غذای بیرونم نمی خورم .پیتزا و نوشابه وکله پاچه اییییی (این اخری رو هم شدیدا چندششه  )اصلا دوس ندارم :)
    پاسخ:
    من کلا آبمیوه بدم میاد
    آب شکر و اسانسه
    فقط روزایی که از دانشگاه برمیگردم خوابگاه یه چیزی از مغازه ی سر راه میگیرم که حالم جا بیاد!

    سوسیس وکالباس رو یادم رفت اینارم نمیخورم !!
    پاسخ:
    هم سوسیس و کالباس هم همبرگر... خیلی بدم میاد!
    ولی فلافل میخورم!
    کلا بیرون رفتن با من مصیبته... با چیزی نمیخورم یا اگه بخورم ازین چیزا نمیخورم!
  • محمود بنائی
  • قوطیش عوض شده بنظرم! شانی خیلی وقته توی بازار هست؛  مزه اش بد نیست ولی من پپسی را به بقیه نوشابه ها ترجیح میدم.


    پاسخ:
    من کلا نوشابه خور نیستم... بعنی گاز دار بدم میاد
    دخترخاله مرررررررررسی تفاهم :))
    منم فلافل رو دوس میدارم دل کندن ازش سخته کلا غذاهای کمی تند رو دوست دارم .
    پاسخ:
    ما زوج موفقی میشیم!😂😂😂😂
    :))))
    دخترخاله ته بلا مه سر احیانا شوما قصد ادامه تحصیل نداری:)))))))))))))))
    پاسخ:
    " ته ملا به سر" نفهمیدم یعنی چی!
    اگه فحشه که خودتی... 
    اگرم قربون صدقه س که منم فدات شم! :)))

    + اگه میخوای بیای منو بگیری تا ادامه تحصیل ندم... حالا هرجور خودت میدونی!
    ته بلا مه سر به زبان رشتی گفتم فحش کجا بود!!!!! تو گوگل سرچ کن بهت میگه :)))))))))
    پاسخ:
    آهاااا! :)))

    خوزستان> درفول...
    من جنوبی ام پسرخاله ی شمالی!


    لب های تو لب نیست ! عذابیست الهی
    باید که عذابی بچشم گاه به گاهی
     در لحظه دیدار تو ، گفتم که بعید است
     چشمان تو من را نکشاند به تباهی
     لب های تو نایاب تر از آب حیات است
    تو سوزن پنهان شده در خرمن کاهی.............

    اینم تقدیم به عشقـــــــــــم دخترخاله:)))))))
    پاسخ:
    آسمان امشب در آغوش تو پنهان می شود
    ماه می بیند تو را بد جور حیران می شود
    زلف شب تقلید کرده از خم گیسوی تو
    تا پریشان میکنی مو را... پریشان می شود
    ماه می خیزد به پشت ابر های قیر گون
    تا که روی ماهت از یکسو نمایان می شود
    من بهارم مثل گلبرگی ولی بی تو عزیز
    چار فصل زندگی شکل زمستان می شود
    بی تومثل وزن شعرم بی هجای آخرین
    بی تو اما قافیه در شعر 'ویران' می شود
    ای بلند اندام من! از من غریبی تا به کی؟
    تا که یادم می کنی حالم به سامان می شود

    + امسال تابستون...یه شب توی شهر شما خوابیدیم!
    مرسی از شعر قشنگت :)

    +واقعا؟! چطور بود؟ خوش گذشت؟!
    پاسخ:
    نم نم بارون بود... خیلی هم سرسبز بود... یه پارک دارین که مرکز اسکانه... اونجا رفتیم
    اونجا که بدتر از شهر ما شرجیه!
  • دختر حــَوا :)
  • تجربه ثابت کرده هر چیزِ توت فرنگی نامی از جمله آبمیوه و بستنی و آدامس و آیس پک مزه ی دارو میده :)) 
    پاسخ:
    اه آره!
    برعکس میوه ش مزه ی بدی میده!
    یه مدل نوشیدنی آلوئه ورا هست، که نمیدونم مال بهنوشه یا نوشینه یا کجاست، شیشه ایش هست و قوطی ایش، نقره ایه، گل های صورتی داره:دی
    اونا رو من دوست دارم:دی مزه آلوئه ورا میده واقعا:دی
    پاسخ:
    اونی من گرفتم آلوئه ورا توی یه بطری سلز رنگ و فوق العادخ بومزه بود... زوووورکی خوردمش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی