زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مثلا من عاشقم!

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

مثلا عاشق یه نفر بشی توی دانشگاهتون ، بعد روزایی که اون کلاس نداره، تو هم حس و حال دانشگاه رفتن نداشته باشی...و نری!
 
الکی مثلا من عاشق یه نفر شدم که این دو روز رو دانشگاه نرفتم!
+حالا درسته عاشق نیستیم...ولی ادای عاشقا رو که میتونیم دراریم! :))

+وقتی که خواستم بیام دانشگاه عمه م سه بار بهم گفت: عاشق نشو!
هردومون خنده مون گرفته بود!
مامانمم خندید و گفت من دختر به راه دور نمیدم!
حالا اومدیم و من عاشق یه نفر راه دور شدم! خو مادر من چرا منو به راه دور نمیدی آخه!؟ 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • عشق مثل ویروسه
    زندگی تو مختل میکنه

    به حرف عمه ات گوش بده
    پاسخ:
    ویروسی شدم فک کنم
    چقد این(الکی مثلا) ها زیاد شده!!
    از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه…
    پاسخ:
    الکی مثلا الکی مثلا الکی مثلا الکی مثلا الکی مثلا الکی مثلا 😜
    یاد اون ترانه مبتذل که در شرایط خاص خونده میشه افتادم :)))) 

    همون که وسطاش میگه به راه دورش نمیدم و به کسی میدم که کس باشه و پیرهن تنش از ابریشم خالص باشه 
    وضع مالیشون توپ باشه ترجیحا ماشینش سانتافه باشه :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    ابریشم واسه مرد حرام است!
    از شرایط ازدواج من اینه که ترجیحا طرف سید باشه و اینو هم خانواده میدونن هم دوستام! :))))))
    تازه پارسال و سال پیشش میگفتم باید حاج آقا باشه! الان کوتاه اومدم!😂
    کجای این ترانه مبتذله؟! خیلیم دلتون بخواد آقا!
    عاشق شدی رفت!
    نگو نه که باور نمیکنم !!
    پاسخ:
    نه نه نه..نشدم!
    هی حرف میزاری تو دهن آدم ها! :))
    عاشق خواستی بشی عاشق لاری ها شو :))
    میگن وضعشون توپه :))))
    تازه سید و حاج آقاهاشون میلیاردرن:)))


    +
    سلام خوبی ؟
    پیرو کامنت پست قبل :
    خواب کوجا بود من هر وقت خسته میشم خواب از سرم میپره :((
    الان تازه برگشتم خونه تازه وقت نشد برم روضه خونه خاله ام الانم عین جنازه دراز کشیدم رو تختم :|

    پاسخ:
    عه چه خوب!
    لاری داریما...ولی من نمیشناسم!
    عنوان :)
    جواب عنوان : نه اینکه نیستی !! خخخخخخخ
    پاسخ:
    نیستم! نیستم خب! 
    خودم خودمو سوژه کردم :|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام زی زی جان الکی مثلا دختر خاله تو که راست می گی ای شیطون:))))))))))

    +باران جان سلام با عرض پوزش مستر نیما بنده خدا ادرستو بهم داده بود ولی من حفظش کردم و الانم یادم رفته دیگه روم نشد ازش بگیرم لطف میکنی همینجا ادرست دوباره بذاری؟؟ البته فکر کنم این بود درسته؟ اینه؟
    ممنوم b******** ********
    پاسخ:
    سلام پسر خاله! :))))
    نه این نیست
    توی یه پست قدیمی یه کامنت بزار،من اونجا آدرسشو واست میزارم بعد که دیدیش کامنتو پاک میکنم
    ولی الان نتم ضعیفه
    ساعت 12 _1 بیا که سریع جواب بدم و پاک کنم، که باشی خودتم
    مثلا الکی هان؟
    پس تو هم به خیل عشاق پیوستی
    پاسخ:
    ای بابا ساررره!!!
    بابا الکی مثلنه! :)))
    عاشق کیه؟ کو؟
    کجا؟!
  • اسی بولیده
  • اگر دیدی جوانی تو وبلاگش پست الکی میذاره

    بدان عاشق شده روش نمیشه بگه :))))))))))))))

    پاسخ:
    حالا من عاشق شده باشمم باید رسوام کنید؟! :))))
    نشدما! مقاومت میکنم در برابر نیات خبیثانتون! :)))
    شدی شدی شدی :d
    تا تو باشی خودت خودتو سوژه نکنی واسه ملت :|
    پاسخ:
    من کاملا تکذیب میکنم! 
    دیگه من ازین شکرا بخورم خودمو سوژه کنم!
    شدی شدی شدی :d
    تا تو باشی خودت خودتو سوژه نکنی واسه ملت :|
    حالا عاشق کی شدی ؟:))))
    لاریه ؟:دیی 
    بجز اینکه سید هست چکارس ؟:دییییییی 
    سلام 


    +این زهرا همونیکه یه روزی با من دوست بود یا یه زهرای دیگه اس؟
    آخه عکس پروفایلش عوض شده:)
    پاسخ:
    همونه
    قبلا عکس پر فایلش یه بچه بود که سربند داشت

    لاری!!!!
    سید!!!!
    :)))))))))
    عه سلااااااام باااااران :)
    پاسخ:
    باران! دیدی گفتم خودشه؟!
  • آبجی خانوم
  • زی زی از دست رفت :/
    پاسخ:
    :))))
    سلام ! چه عجب ازین ورا!
    باران وب نداره؟!
    پاسخ:
    داره
    بهش بگو تا بهت بده
    سلام زهرا و زی زی جان 
    من وب دارم :)
    خیلی خوشحالم خودت بودی :)
    ممنون زی زی :*
    زهرا جان  تو وب داری ؟
    اگر داری آدرس وبتو بزار من میام اونجا آدرسمو برات میذارم :)
    اگرم نداری طبق روال همیشگی برین تو یکی از پست های قدیمی زی زی کامنت بزار که زی زی جان مثل همیشه محبت کنن 
    و بیزحمت آدرس منو بهت بدهند :)
    قبلا از زحمت زی زی عزیزم نهایت تشکر رو دارم.
    ممنون از هردوی شما :**

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی